تعاریف و اصطلاحات

تست گوزن محصولات ایران خودرو ، کدام خودرو برترین هندلینگ را دارد؟

تست گوزن محصولات ایران خودرو به وسیله بیت ران انجام شد. در این تست، سه خودرو دنا پلاس، پژو 207 با ESP و تارا (دارای ESP به صورت استاندارد) مورد آنالیز قرار گرفتند تا بدانیم کدام خودرو در مانورهای ناگهانی پایدار است.

9 شهریور 1402

تقویت سیستم ایمنی بدن با 5 غذای ساده

سیستم ایمنی بدن چیست؟ تقویت سیستم ایمنی بدن چگونه امکان پذیر است؟ غذاها چه نقشی در سیستم ایمنی بدن دارند؟ اگر شما هم دنبال جواب این سوال ها هستید، این مقاله را از دست ندهید.

22 مرداد 1402

چطور بفهمیم باتری آیفون اصل است؟!

برترین راه برای تشخیص باتری تعویض شده آیفون چیست؟ چگونه بفهمیم گوشی ما باتری اصل دارد یا باتری غیراصل؟

2 اردیبهشت 1402

پیش بینی نقدینگی و تورم در سال 1402 ، سه سناریو پیش روی اقتصاد ایران چیست؟

پیمان مولوی به مطرح کردن سه سناریو برای رشد نقدینگی در سال آینده پرداخت و شرایط اقتصاد ایران را در هر یک از این سناریو ها تشریح کرد.

3 فروردین 1402

اینفوگرافیک ، راز مهم لاغر شدن و لاغر ماندن که نمی دانستید

لاغر شدن و مهمتر از آن لاغر ماندن یک راز بزرگ است که فوت و فن های خاص خودش را دارد؛ فوت و فن های لاغری چیست؟ اصلا یک رژیم لاغری مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

12 بهمن 1401

در ورای توکیو ، هشت مورد از بهترین رستوران های ژاپن

ما همه درمورد سوشی، ریمن و تمپورای مجذوب کننده توکیو شنیده ایم. مرکز ژاپن از نظر غذاهای خود، یک سرزمین عجایب محسوب می شود، دیدن هیچ چیز در آنجا تعجب برانگیز نیست. اما اگر می خواهید واقعا قواعد غنی پخت و پز ژاپن را تجربه کنید، باید از توکیو خارج شوید و در...

9 بهمن 1401

با نادرترین گونه تمساح آشنا شوید

تمساح ها برای اولین بار در دوره ائوسن، حدود 56 میلیون سال پیش، ظاهر شدند؛ آن ها خزندگانی هستند که از نظر علمی به عنوان کروکودیل طبقه بندی می شوند.

10 دی 1401

تست خط دیدی که به وسیله متخصصان بینایی طراحی شده است!

این تصویر خطای دید مستطیل-دایره یکی از خطا های دید را به تصویر می کشد. این تصویر خطای دید، خزانه نامیده می گردد و به وسیله روانشناس و دانشمند بینایی دانشگاه استنفورد آنتونی نورسیا ایجاد شده است.

7 آبان 1401

اقدام پر سر و صدای ترلان پروانه در اینستاگرام

ترلان پروانه شب گذشته یک استوری منتتشر کرد و اطلاع داد که بخش اعظم دوستان اش را در اینستاگرام بلاک و آنفالو نموده است. او نگفته که دلیل این اقدام پر سر وصدا چیست، اما گفته که راه او و این افراد از یکدیگر جدا شده است.

21 مهر 1401

تصاویر مجذوب کننده پرتاب موشک فالکون 9 به فضا ، فیلمبرداری از داخل هواپیما همراه با اما و اگرهای بسیار

ویدئوی منتسب به پرتاب موشک فالکون 9 استارت آپ فضایی اسپیس ایکس به فضا با واکنش های متعددی از سوی کاربران روبرو بوده است.

17 مهر 1401

روشی مؤثر برای مبارزه با پیری

اگر کم کم موهای سفیدرنگ را لابه لای موها و خطوط ریز را روی پوست صورتتان مشاهده نموده اید و نگران پیری هستید، با ما همراه باشید تا با روشی کاملاً مؤثر برای مبارزه با علائم پیری آشنا شوید.

16 مرداد 1401

منظور از Codeshare در پروازهای خارجی چیست؟

افرادی که قصد سفر هوایی به یک مقصد خارجی را دارند بهتر است قبل از اینکه در فرودگاه حیرت زده شوند با اصطلاح Codeshare آشنا شوند. این اصطلاح که آن را در فارسی به عنوان نماد مشترک میتوان معنی کرد، به وسیله بعضی ایرلاین ها و با مذاکره و عقد قرارداد در بعضی از مسیرها...

15 مرداد 1401

مقایسه برلیانس H230 با پژو پارس و رنو تندر 90

خودروهای چینی مانند برلیانس به علت تحریم های جهانی، عدم تنوع در تولیدات داخلی و قیمت مناسب اغلب این خودروها مورداستقبال گسترده ایرانیان قرار گرفتند و تعدادشان هر روز بیشتر می گردد. بعلاوه این خودروی چینی رقبایی در بین هم وطنان خود مانند جک J4 داشت. اکنون...

8 مرداد 1401

مؤثرترین خوراکی های رشد قد

آیا تغذیه بر رشد قامت افراد تأثیرگذار است؟ در این صورت خوراکی های رشد قد کدام مواد غذایی هستند؟ بر اساس یک مطالعه در سال های 1985 تا 2019 بر روی 65 میلیون فرد 5 تا 19 ساله مشخص شد که در بین بچه های سنین مدرسه در سراسر دنیا حدود 20 سانتی متر اختلاف قد وجود دارد. حدود...

7 تیر 1401

سرانجام پذیره نویسی افزایش سرمایه استقلال و پرسپولیس

تهران (پانا) - پذیره نویسی افزایش سرمایه استقلال و پرسپولیس بالاخره در آخرین روز معاملاتی سال 1400 به خاتمه رسید و مشارکت کنندگان در این پذیره نویسی باید منتظر انجام مراحل اداری افزایش سرمایه باشند تا سهام آن ها قابل معامله گردد.

13 خرداد 1401

شغل دوم مهراوه شریفی نیا لو رفت

مهراوه شریفی نیا در حال حاضر فقط در حوزه تئاتر و سینما فعالیت دارد اما زمانی تدریس پیانو می نموده است.

21 اردیبهشت 1401

شرط واگذاری سهام سرخابی ها چیست؟

به گزارش خبرنگاران، جزئیات پیش شرط واگذاری سهام سرخابی ها چیست؟

19 اردیبهشت 1401

مونسانتو در پرتغال، روستایی که در بین تخته سنگ هاست!

روستای مونسانتو (Monsanto)در جنوب شرقی Serra da Estrela در کشور پرتغال، روستایی یکه و تنها وجود دارد. روستایی که از خیلی از لحاظ ها شبیه به دیگر روستاهای دنیا است اما یک تفاوت اساسی و اصلی با آن ها دارد و آن هم این است که این روستا در میان تخته سنگ ها ساخته شده است!...

2 اردیبهشت 1401

کلین شیت معیار خوب بودن دروازه بان نیست

سال های زیادی از ورود واژه کلین شیت به ادبیات فوتبال ایران نمی گذرد. در گذشته معیار سنجش عملکرد دروازه بان واکنش هایش بود. معمولاً دروازه بان ها را با واکنش های خوبی که در طول فصل یا دوران حرفه ای اش داشت به خاطر می سپردند. گاف های دروازه بان ها از موارد...

31 فروردین 1401

گردشگری در دسترس، راهی برای ماجراجویی معلولین

رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: #گردشگری در دسترس به معنی در دسترس قرار گرفتن گردشگری برای ناتوانان و کم توانان تلقی می گردد به گونه ای که حقوق افراد دارای معلولیت در طیف های مختلف خدمات رسانی گردشگری تعریف گردد.

30 فروردین 1401
تعداد: (46)