اقدام پر سر و صدای ترلان پروانه در اینستاگرام

به گزارش وبلاگ مستند، ترلان پروانه شب گذشته یک استوری منتتشر کرد و اطلاع داد که بخش اعظم دوستان اش را در اینستاگرام بلاک و آنفالو نموده است. او نگفته که دلیل این اقدام پر سر وصدا چیست، اما گفته که راه او و این افراد از یکدیگر جدا شده است.

اقدام پر سر و صدای ترلان پروانه در اینستاگرام

وبلاگ مستند | ترلان پروانه 24 ساله، حدود 19 سال سابقه بازیگری در حوزه سینما و تلویزیون دارد. او نخستین بار سال 82 و با بازی در مجموعه تلویزیونی بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان وارد این عرصه شد و در این مدت توانست جای پای خود را در این حوزه محکم کند.

به گزارش وبلاگ مستند ، در حال حاضر هم ترلان پروانه نسبت به دهه نود در حوزه سینما کم کار شده است و در این دو سال اخیر تنها در فیلم سینمایی علفزار نقشی ایفا نموده است. او حدود چهار سال است در قاب تلویزیون قرار نگرفته و به جای آن دو نقش در شبکه نمایش خانگی داشته است.

البته یکی از آن ها یعنی سریال آهوی من مارال هنوز با چالش هایی روبرو است و نتوانسته است به پخش برسد.

او که حالا بیشتر در شبکه های اجتماعی فعالیت می نماید، تعداد دنبال کننده هایش در اینستاگرام به 2 میلیون و 300 نفر رسیده است.

اقدام عجیب ترلان پروانه در اینستاگرام چه بود؟

ترلان پروانه شب گذشته یک استوری منتتشر کرد و اطلاع داد که بخش اعظم دوستان اش را در اینستاگرام بلاک و آنفالو نموده است. او نگفته که دلیل این اقدام پر سر وصدا چیست، اما گفت که راه شان از یکدیگر جدا شده است.

ترلان پروانه بعلاوه نوشت: ما مثل هم نیستیم.

بیوگرافی ترلان پروانه

ترلان پروانه هنرپیشه اهل ایران متولد 18 تیر 1377 در شیراز است که از سال 1383 فعالیت خود را شروع نمود. او در جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان به خاطر بازی در فیلم آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین به عنوان برترین بازیگر دختر در سال 1390 شد.

وی سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همانند مردن به وقت شهریور، شیفت شب، گشت 2، فراری، پایکوبی روی شیشه، جاده قدیم، امشو، تا ابد و سیاوش را در کارنامه هنری خود دارد.

منبع: فرادید

به "اقدام پر سر و صدای ترلان پروانه در اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام پر سر و صدای ترلان پروانه در اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید