سریال و پخش خانگی

اقدام پر سر و صدای ترلان پروانه در اینستاگرام

ترلان پروانه شب گذشته یک استوری منتتشر کرد و اطلاع داد که بخش اعظم دوستان اش را در اینستاگرام بلاک و آنفالو نموده است. او نگفته که دلیل این اقدام پر سر وصدا چیست، اما گفته که راه او و این افراد از یکدیگر جدا شده است.

21 مهر 1401

این 3 بازیگر زن از ستاره های مشهور مرد بهتر هستند ، ظرفیتی استثنایی برای خلق شخصیت های کمیک زنانه داریم

یک منتقد شناخته شده سینما و تلویزیون به بازی ویشکا آسایش در سریال روزی روزگاری مریخی ها کاری از پیمان قاسمخانی واکنش نشان داد.

12 شهریور 1401

جدیدترین تصاویر منتشر شده از سریال خاندان اژد ها

خاندان اژدها سریالی که از شبکه اچ بی او پخش می شود، توانست در روز اول انتشار 10 میلیون بیننده داشته باشد و رکورد بیشترین تعداد بیننده برای یک سریال تازه اصلی در تاریخچه HBO را شکست.

3 شهریور 1401

6 اقتباس سینمایی برتر از آثار رولد دال، نویسنده رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی

رولد دال برای شوخی های ابزورد، لحن تاریک و فضای ترسناک آثارش شناخته می شود؛ او از محبوب ترین نویسنده های بچه ها در تمام دوران است. بیش از 300 میلیون نسخه از کتاب های این نویسنده مشهور فروش رفته، آثارش به 65 زبان زنده دنیا از جمله فارسی ترجمه شدند و 12 فیلم...

5 مرداد 1401

پاندای کونگ فوکار؛ شوالیۀ اژدها؛ همراهی پاندای چینی و خرس انگلیسی

پاندای کونگ فوکار یا پو حالا به یک افسانۀ مدرن مشهور و دوست داشتنی تبدیل شده که جذابیت های شخصی اش برای جذب مخاطبان کفایت می کند. تا الان سه فیلم سینمایی بلند، چهار فیلم کوتاه و چند بازی ویدئویی از روی شخصیت او ساخته شده. حالا سومین سریال تلویزیونی پاندای...

5 مرداد 1401

امکان اصلاح سفارش کتب درسی فراهم شد

ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی پایه های اول، هفتم و دهم که از پنجم تیرماه آغاز شده بود تا 11شهریور ادامه دارد. همچنین از 12 تیرماه امکان اصلاح سفارش کتب درسی برای تمام دانش آموزان فراهم شده که این امر تا 31 شهریور ماه امکان پذیر است.

2 مرداد 1401

در 60 سالگی هنوز صدایش بچگانه است!

مژگان عظیمی، گوینده کارتون های خاطره انگیزی چون هایدی، پینوکیو و بابا لنگ دراز، در 60 سالگی همچنان صدایش بچگانه است. او می گوید: کار کردن در دوبله در همه ژانرها برایم لذت بخش است اما کار برای بچه ها حسی دیگر دارد و شادم می نماید.

1 اسفند 1400

کریستن استوارت در راستا شکوفایی؛ از گرگ ومیش تا اسپنسر

کریستن استوارت تقریباً یک دهه پیش به عنوان ستاره فیلم های گرگ و میش (Twilight) به اوج معروفیت خود رسید و برای بسیاری از مخاطبان، همواره دختر نوجوانی خواهد بود که عاشق یک خون آشام می گردد. ماه گذشته، این بازیگر در مصاحبه ای با ساندی تایمز بریتانیا (Sunday Times) گفت...

8 دی 1400

منوچهر والی زاده مهمان پرنیان صدا شبکه پنج می گردد

برنامه تلویزیونی پرنیان صدا آدینه 30 مهر ساعت 20 میزبان منوچهر والی زاده استاد صدا و دوبله ایران می گردد.

19 آبان 1400

مشیری: اگر فصل دوم خط قرمز ساخته شود، باز هم بیننده دارد

تسنیم/ مجید مشیری در کنار پرداختن به نوستالژی هایی مثل خط قرمز و مسافری از هند درباره چرایی کم شدن مخاطبان سریال های تلویزیون تأکید کرد: قصه خوب نداریم.

19 شهریور 1400

ستاری: 80 خانه خلاق تا سرانجام امسال میزبان صنایع فرهنگی، هنری و نوآور می گردد

با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، خانه خلاق ب میزبان فعالان صنایع خلاق و فرهنگی شد.

17 مرداد 1400

انیمیشن بلند ارباب حلقه ها ساخته می گردد، انتخاب صداپیشگان

فراوری انیمیشن سینمایی ارباب حلقه ها از سوی نیولاین سینما و برادران وارنر در دستور کار نهاده شد.

9 مرداد 1400

بتمن در کمیک جدیدش به دنیای فورتنایت خواهد آمد

دی سی کمیکس (DC Comics)، به تازگی یک مجموعه جدید شش شماره ای را با نام Batman/Fortnite: Zero Point معرفی کرده است که همان طور که از نامش پیداست، قرار است کراس اوری میان بتمن و فورتنایت باشد و پیوندی را میان آن ها ایجاد کند.

6 فروردین 1400

حضور پیروز داستان های معمایی در فهرست پرفروش ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

12 اسفند 1399

تمام تجاوز های سینمای ایران؛ دردناک و در ابهام

خبرنگاران: در سینمای قبل از انقلاب، تجاوز به زنان و انتقام جویی، یکی از تم های اصلی فیلمفارسی بوده است. تجاوز به زنان حتی در برخی از فیلم های موج نو با رویکرد متفاوت از فیلمفارسی ها مثل قیصر مسعود کیمیایی نیز دیده می شد.

22 مهر 1399

سریال رزیدنت اویل توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد

نتفلیکس با انتشار یک تصویر در حساب توئیتر خود ساخت سریال رزیدنت اویل (Resident Evil) را تایید کرد. همچنین اطلاعاتی از داستان و شخصیت های این سریال ترسناک منتشر شده است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

21 مهر 1399

صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 47 میلیون نفر، 10 میلیون نفر در انتظار

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت ملی هوشمند برای بیش از 47 میلیون نفر خبر داد و گفت: اگر امکان تأمین بدنه فراهم شود، ظرف کمتر از شش ماه می توانیم کل جامعه هدف صدور کارت ملی هوشمند را پوشش دهیم.

8 مهر 1399

تزریق جوانان خنداننده شو به سینما و تلویزیون

روزنامه خراسان: پس از پخش سری اول و دوم مسابقه خنداننده شو در خندوانه، تعدادی از شرکت کنندگان این مسابقه، در مقام مجری به برنامه های تلویزیونی یا به عنوان بازیگر به فیلم های سینمایی راه یافتند. بعضی از آنان هم مانند ابوطالب حسینی و مجید افشاری قبل از...

2 شهریور 1399

تحلیل هشت صاحب نظر درباره ناکامی دیروز بورس تهران برای گذر از مرز میلیونی

خبرنگاران: انتها سریال رشدهای سریع بورس تهران پس از 20 رشد متوالی متوقف شد و شاخص اصلی این بازار در میانه کانال 980 هزار واحدی نهاده شد.

14 تیر 1399

(ویدیو و عکس) دورهمی مهران مدیری و میلاد کی مرام؛ از ماجرای ازدواج نکردن تا عصبانیت میلاد کی مرام

آدینه شب مهران مدیری در برنامه دورهمی میزبان میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون بود.

10 تیر 1399