سریال رزیدنت اویل توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد

به گزارش وبلاگ مستند، نتفلیکس با انتشار یک تصویر در حساب توئیتر خود ساخت سریال رزیدنت اویل (Resident Evil) را تایید کرد. همچنین اطلاعاتی از داستان و شخصیت های این سریال ترسناک منتشر شده است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

سریال رزیدنت اویل توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد

چندی قبل شایعاتی پیرامون همکاری نتفلیکس با کپکام برای ساخت سریال رزیدنت اویل منتشر شد. حالا حساب رسمی نتفلیکس در توئیتر با انتشار تصویری از فیلمنامه این مجموعه رسما ساخت سریال رزیدنت اویل را تایید کرد. این مجموعه قرار است ضمن پایبندی به المان های سری بازی های رزیدنت اویل داستان جدیدی را در دو خط زمانی متفاوت روایت کند.

فیلمنامه رزیدنت اویل توسط اندرو دب نوشته شده است. دب بیشتر به خاطر نوشتن فیلمنامه بعضی از قسمت های سریال سوپرنچرال شناخته می گردد. این فیلمنامه نویس آمریکایی در خط زمانی نخست مجموعه رزیدنت اویل سرآغاز ماجراجویی های دخترهای آلبرت وسکر، شخصیت منفی دنیای بازی های رزیدنت اویل و بنیان گذار گروه استارز به نام های جید و بیلی وسکر را روایت می نماید. خط زمانی دوم سریال تقریبا 10 سال پس از اتفاقات خط زمانی نخست رقم می خورد و با تمرکز بر شخصیت جید تصویری پساآخرالزمانی از کره زمین ارائه می دهد که در آن به دنبال شیوع گسترده ویروس T زامبی ها به حاکمان زمین تبدیل شده اند و تنها 15 میلیون انسان سالم باقی مانده است. در این بین کوشش های شخصیت جید برای بقا و مبارزه با زامبی ها را شاهد خواهیم بود.

در خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی نتفلیکس اینچنین آمده است: در خط زمانی نخست جید و بیلی 14 ساله به شهر جدید راکون منتقل می شوند. یک شهر مصنوعی، نظامی و خشک که سنخیتی با روحیات متلاطم این دخترها در بحبوحه بلوغ شان ندارد. هرچه از حضور خواهران وسکر در شهر جدید راکون می گذرد، آن ها بیشتر متوجه اعمال و اسرار تاریک و ضدبشری پدرشان می شوند؛ فعالیت هایی که می توانند نسل بشر را منقرض کند. در خط زمانی دوم، تمرکز روی جید خواهد بود و او در یک دنیای زامبی محور ضمن مبارزه با این موجودات جهش یافته خطرناک و عبور از چالش های پیش رویش، می بایست با سایه گذشته تاریک خود نیز بجنگد.

  • بازی رزیدنت اویل 8 برای پلی استیشن 5، سری ایکس و کامپیوتر رونمایی شد

اندرو دب در صحبت های اخیرش بیان نموده است که سری بازی های رزیدنت اویل همیشه از محبوب ترین بازی های ویدیویی برای او بوده اند و این فیلمنامه نویس و شورانر برای ساخت سریالی در دنیای رزیدنت اویل بسیار هیجان زده است. بخشی از صحبت های دب به این توضیح است: در این سریال نکات جذاب و جالبی برای تمام دوست داران رزیدنت اویل وجود خواهد داشت. سعی داریم افراد تازه ای را به زمره هواداران این مجموعه اضافه کنیم و در عین حال ابعاد جدیدی از شخصیت ها و اتفاقات پیشین را هم برای هواداران قدیمی بازی های رزیدنت اویل به تصویر بکشیم تا نخستین سریال ساخته شده بر اساس دنیای رزیدنت اویل برای همه جذاب و دوست داشتنی باشد.

فصل اول سریال رزیدنت اویل دارای 8 قسمت یک ساعتی خواهد بود که کارگردانی و تهیه کنندگی دو قسمت نخست آن به برونون هیوز سپرده شده است. هیوز سابقه همکاری در ساخت سریال های مهمی همچون بریکینگ بد و مردگان متحرک را در کارنامه دارد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "سریال رزیدنت اویل توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال رزیدنت اویل توسط نتفلیکس ساخته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید