نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 16 در مراحل نهایی بهینه سازی است؛ منتظر نسخه دمو باشید

به گزارش وبلاگ مستند، بازی فاینال فانتزی 16 در ژوئن گذشته به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شد. با این حال، اسکوئر انیکس (Square Enix) از قبل نیز فاش کرده بود که نسخه رایانه های شخصی این بازی اکشن در حال توسعه است. هرچند ناکوئی یوشیدا (Naoki Yoshida) گفته بود که بازیکنان نباید به این زودی ها منتظر این پورت باشند.

نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 16 در مراحل نهایی بهینه سازی است؛ منتظر نسخه دمو باشید

حال با انتشار اولین بسته الحاقی فاینال فانتزی 16 با نام Echoes of the Fallen و دومین بسته الحاقی آن یعنی The Rising Tide که قرار است در بهار آینده منتشر شود، یوشیدا بار دیگر در مورد نسخه رایانه های شخصی صحبت کرده است. در حالی که یوشیدا زمان عرضه نسخه ذکر شده را به اشتراک نگذاشت، ولی بیان نمود که این نسخه در آخرین مراحل بهینه سازی است. او می گوید:

او همچنین بیان نمود روی رایانه های شخصی، تیم سازنده تمام تلاش خود را می کند تا بهترین مشخصات و الزامات مورد نیاز را زودتر اعلام کند تا بازیکنان بفهمند که آیا بازی روی رایانه های شخصی آن ها اجرا می شود یا خیر. او افزود:

گفتنی است که فاینال فانتزی 16 که در ژوئن 2023 منتشر شد، توانست از نظر منتقدان امتیازات خوبی را کسب کند و از طرفی از نظر فروش نیز عملکرد مناسبی داشت. موفقیت این بازی باعث شد تا بازیکنان سایر پلتفرم ها نیز خواهان تجربه آن باشند و حال به نظر می رسد که به زودی، دارندگان رایانه های شخصی می توانند خود را غرق در دنیای آیکان ها و کریستال ها کنند.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ

به "نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 16 در مراحل نهایی بهینه سازی است؛ منتظر نسخه دمو باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامپیوتر فاینال فانتزی 16 در مراحل نهایی بهینه سازی است؛ منتظر نسخه دمو باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید