همایشها و نمایشگاه ها

تشکیل یک شهرداری تعیین زیر نظر شهرداری منطقه 12 برای بازار تهران

ایلنا/ براساس خبرهای بدست رسیده، تشکیل یک شهرداری تعیین زیر نظر شهرداری منطقه 12 برای بازار تهران صورت می گیرد.

13 اسفند 1402

شیائومی از عینک های واقعیت افزوده بی سیم با صفحه نمایش رتینا رونمایی کرد

عینک واقعیت افزوده شیائومی به نام Wireless AR Glass Discovery Edition جزو اولین ها در این صنعت است که دارای وضوح تصویر در حد رتینا است.

9 اسفند 1401

نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی تولید و صادرات انار ساوه به کار خود خاتمه داد

ایسنا/ براساس گزارشات منتشر شده، نخستین جشنواره و نمایشگاه ملی تولید و صادرات انار ساوه به کار خود خاتمه داد.

17 آبان 1401

فراوری 9 خودروی نو مالی در سایپا و ایران خودرو ، اسامی خودروها و زمان ورود به بازار

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قرار است از سال آینده 9 خودروی تازه داخلی وارد بازار گردد.

4 آبان 1401

هزینه سفر به آلمان ، بلیط هواپیما و خورد و خوراک

هزینه سفر به آلمان ، چقدر باید پول کنار بگذاریم؟هزینه سفر به آلمان | پروازپرواز تا آلمان ، ارزان ترین ها و به صرفه ترین هاپس از اخذ ویزا، اولین هزینه ای که برای هر سفری باید بپردازید هزینه پرواز به کشور مقصد است. در این مطلب درباره انواع روش ها و تکنیک...

12 مرداد 1401

مخابرات نهضت جهادی توسعه فیبر نوری را از سیستان و بلوچستان شروع کرد

شرکت مخابرات ایران از شروع نهضت جهادی توسعه فیبر نوری موسوم به نجما از استان سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

31 تیر 1401

مشارکت ایران، ونزوئلا و نیکاراگوئه در ساخت پتروپالایشگاه

وزیر نفت با بیان اینکه توافقات و قرارداد هایی با حضور رئیس جمهوری کشور نیکاراگوئه به امضای دو طرف خواهد رسید، افزود: یکی از مهم ترین این قرارداد ها تأمین سوخت نیکاراگوئه به شمار می رود.

12 تیر 1401

فروش 238 هزار و 943 نسخه کتاب در نمایشگاه مجازی، تا نیمه روز سوم

آزاده نظر بلند، معاون ارتباطات و پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، درباره آمار فروش ریالی و تعداد نسخه کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران بیان نمود: تا به امروز 238 هزار و 943 نسخه کتاب در نمایشگاه مجازی کتاب تهران...

8 تیر 1401

محدوده دریاها می تواند بسیاری از چالش های ما را حل نماید

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر قدمی که در دریا برداریم، هزاران قدم در حوزه مالی و دیپلماسی مالی برداشته ایم و برخواهیم داشت که قطعا می تواند در همه حوزه های کشور به ویژه معیشت و اشتغال تاثیرگذار باشد.

16 خرداد 1401

گالری آران، میزبان نمایشگاه پاییز است از بهداد لاهوتی

گالری پاییز است نمایشگر آثار هنری حجمی بهداد لاهوتی است که در گالری پروژه های آران برگزار شده است. با گزارش اختصاصی خبرنگاران همراه باشید تا با هم سری به این گالری بزنیم و از آثار هنری دیدن کنیم.

11 خرداد 1401

یکی از ثروتمندترین صادرکنندگان نفت دنیا غیرقابل سکونت می گردد

گرمایش دنیای باعث شده دما در سراسر دنیا افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کند اما کویت که یکی از گرم ترین کشورهای روی زمین است، به سرعت غیرقابل سکونت می گردد.

17 اردیبهشت 1401

نمایشگاه جشنواره ملی عکس شاهنامه در تهران (قسمت دوم: گزیده آثار)

نمایشگاه جشنواره ملی عکس شاهنامه پس از دبی و آرامگاه فردوسی، در تهران کار خود را شروع نموده است. با گزارش خبرنگاران از گزیده ای آثار این نمایشگاه همراه باشید.

21 فروردین 1401

حمایت صندوق توسعه ملی از شرکت های دانش بنیان با اعطای تسهیلات

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، سورنا ستاری در بازدید رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی از نمایشگاه محصولات و دستاوردهای دانش بنیان صادراتی ایران ساخت، با بیان اینکه صندوق توسعه ملی، از گذشته، یکی از محورهای توسعه اقتصاد...

23 بهمن 1400

اختتامیه نخستین همایش بین المللی مقاومت اسلامی در نظر و عمل

دانشگاه امام صادق (علیه السلام) با همکاری دانشگاه های ایران و جهان اسلام اختتامیه نخستین همایش بین المللی مقاومت اسلامی در نظر و عمل را برگزار می کند.

21 بهمن 1400

موزه هنر سامسونگ لیوم سئول، موزه ای از سفال

شاهکار بزرگ معماران مشهور دنیا با نام های ماریو بوتا، ژان نوول و رم کولهاس یک موزه پیچیده با نام لیوم است که در دامنه کوه های Namsan واقع شده و در کنار هتل Hyatt در شهر سئول واقع شده است. با خبرنگاران همراه باشید.

12 بهمن 1400

اسلامی: دشمنان ایران تلاش جهادگونه در راستای قدرت علمی و فناوری کشور را بر نمی تابند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دشمنان ایران اسلامی تلاش گسترده و جهادگونه در راستای قدرت علمی و فناوری کشور را بر نمی تابند و با شهادت دانشمندان ما سعی کردند جهت پیشرفت ما را مسدود کنند، ولی پیروز نشدند.

16 آذر 1400

جلالی: تنها 25 درصد از ظرفیت دولت الکترونیک اجرا می گردد

نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه دولت کاملا الترونیک، یک انقلاب اداری محسوب می گردد، گفت: متأسفانه 25 درصد از این ظرفیت بیشتر استفاده نمی کنیم. بیشتر کشورهای جهان، همه کارهای اداری شان الترونیک شده است.

29 آبان 1400

مورینیو پس از مجازات بازیکنان تعویضی رُم: به راحتی نمی توانم آنها را ببخشم

سرمربی تیم فوتبال رم آن دسته از بازیکنانی که در بازی اخیر این تیم در لیگ کنفرانس اروپا نمایشی ضعیف ارائه کردند را مجازات کرد.

28 آبان 1400

سردترین هیجان دنیا

شاید شما هم دیده باشید که روی پاکت بستنی ها، مقدار کالر ی آن، مواد تشکیل دهنده و... را در جدولی درج می نمایند. اگر حسابی دنبال رژیم لاغری هستید، نباید بستنی را در برنامه غذایی تان قرار دهید، ولی اگر وسوسه شدید و دور از چشم دیگران یک رقم بستنی نوش جان...

29 شهریور 1400

منطقه ها نفت خیز جنوب 2 توافقنامه همکاری امضا کرد

شرکت ملی منطقه ها نفت خیز جنوب، پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه صنعتی شریف با هدف توسعه و توسعه سطح همکاری های علمی و فناوری توافقنامه امضا کرد.

29 مرداد 1400
تعداد: (35)