هتل مشهد تهران؛از قدیمی ترین هتل های شهر، عکس

به گزارش وبلاگ مستند، این هتل فعالیتش را در سال 1340 آغاز نموده و حالا با ارائه واحدهایی با طراحی کلاسیک برای بیش تر گردشگران قدیمی حس نوستالژیکی ایجاد می نماید، از این جهت که ممکن است در اولین سفرهای آن ها به پایتخت، میزبانشان بوده باشد.

هتل مشهد تهران؛از قدیمی ترین هتل های شهر، عکس

این هتل در خیابان مفتح تهران قرار گرفته و کمی از خیابان انقلاب و بعضی جاذبه های قدیمی تهران فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

هتل Mashad Hotel از نظر دکوراسیون دارای سبک است و این را به محض ورود به هتل متوجه خواهید شد. این هتل در محیط تمیز و شیکی از مهمانانش میزبانی می نماید و استاندارد امکاناتش با هتل های 4 ستاره برابری می نماید. نظافت اتاق های هتل مشهد تهران به طور مرتب انجام می گردد و هتل دارای رستوران نسبتا بزرگی است.

اگر با خودرو به این سفر آمده اید می توانید به صورت رایگان از پارکینگ هتل بهره ببرید، نگران نباشید ظرفیت پارکینگ خیلی محدود نیست و تا 30 خودرو ظرفیت دارد. استفاده از اینترنت در هتل مشهد نه تنها در لابی هتل بلکه در اتاق ها هم امکان پذیر است و هزینه ای بابت اینترنت دریافت نمی گردد. در ضمن این هتل برای صرفه جویی در وقت و هزینه مهمانان خدمات ترانسفر رفت و برگشت و سرویس شاتل ارائه می نماید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل مشهد تهران در 6 طبقه ساخته شده و تعداد واحدهای اقامتی آن به 120 باب می رسد. مهمانانی که قصد رزرو این هتل را داشته و تمایل به اقامت در واحدهای لوکس دارند، می توانند اتاق های لوکس 2 نفره آن را رزرو نمایند یا اگر تعداد همراهانشان 2 نفر باشد، سوئیت های 3 تخته را انتخاب نمایند. البته کسانی که به تنهایی بلیط هواپیما تهران خریده اند، می توانند اتاق های تکی هتل را رزرو نمایند.

آنچه اهمیت دارد این است که دکوراسیون و طراحی همه این واحدها به زیبایی اجرا شده و ذوق و سلیقه زیادی در آن ها به کار رفته است، و همین زمینه آرامش را برای مهمانان فراهم می نماید. در این اتاق ها بخشی به عنوان نشیمن، میز، تلویزیون، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی گنجانده شده است.

خدمات و امکانات دیگر هتل

بخش سلامتی هتل مشهد تهران در طبقه زیرین هتل واقع شده است، اگر بخواهید روزتان را با خدمات ماساژ هتل آغاز کنید یا در سالن بدنسازی هتل به روتین ورزشی خود برسید، باید به این طبقه بروید. سونا، جکوزی و حمام بخار هتل نیز در این طبقه قرار دارند. آن دسته از مهمانانی که برای اهداف کاری بلیط هواپیما تهران خریداری نموده اند، دغدغه ای بابت جلسات کاری خود نداشته باشند چون این هتل اتاق کنفرانس و خدمات اینترنتی نیز ارائه می دهد.

امکانات رستوران هتل

یکی از جذابیت های این هتل رستوران روی بام آن است که چشم اندازهای زیبایی از کوه های اطراف و بافت شهری تهران از آن جا پیداست و محیط دلنشین و زیبایی دارد. صبحانه های هتل هم در این رستوران سرو می گردد و بوفه با محصولات تازه ای چیده می گردد. این رستوران برای تمامی وعده ها باز است. کافه هتل نیز در تراس بام هتل واقع شده و با درختچه ها و گلدان های رنگارنگی دکور شده است. دل کندن از این کافه آن هم در شرایطی که هوای پایتخت خوب باشد، سخت است. اگر می خواهید هوایی عوض کنید حتما قبل از هر جایی به این کافه سر بزنید.

موقعیت مکانی هتل

خیابان مفتح از خیابان های معروف تهران است که در مرکز شهر واقع شده و کسانی که می خواهند برای خرید لباس به میدان هفت تیر بروند، دسترسی راحتی خواهند داشت. ایستگاه متروی طالقانی نیز در چند قدمی هتل قرار گرفته است و نیازی نیست برای رفت و آمد به دیگر نقاط تهران نگران وقت و هزینه بود. ضمن اینکه ایستگاه های BRT نیز چند صدمتر دورتر و در خیابان انقلاب وجود دارند و با کمی پیاده روی می توان به آن ها دسترسی داشت.

فاصله هتل مشهد تهران تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه سفارت آمریکا: 0.2 کیلومتر

فاصله تا گالری هنری آب انبار: 0.6 کیلومتر

فاصله تا موزه عروسک و فرهنگ ایران: 0.8 کیلومتر

فاصله تا خانه ملک الشعرای بهار: 1.4 کیلومتر

فاصله تا باغ موزه نگارستان: 1.8 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل مشهد تهران؛از قدیمی ترین هتل های شهر، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل مشهد تهران؛از قدیمی ترین هتل های شهر، عکس" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مشهد تهران؛از قدیمی ترین هتل های شهر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید