خودرو رهام اولین خودرو ایرانی تولیدی روی پلت فرم SP100 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مستند، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اولین خودرو ایرانی فراوری شده بر روی پلت فرم ملی SP100 با نام اولیه روهام، معرفی کرد.

خودرو رهام اولین خودرو ایرانی تولیدی روی پلت فرم SP100 معرفی گردید

وبلاگ مستند | سرویس اخبار - محسن جهرودی در هفدهمین نمایشگاه خودرو شیراز اظهار کرد: اولین خودرو فراوریی بر روی پلت فرم ملی SP100 به فراوری رسیده و هم اکنون مراحل تست آن در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این خودرو صددرصد ایرانی بوده و تمام مراحل طراحی تا ساخت آن توسط متخصصان ایرانی صورت گرفته است، اظهار کرد: کوشش می کنیم در کمترین زمان ممکن مراحل تست این خودرو را به سرانجام رسانده و فراوری انبوه آن را شروع کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: با توجه به تحریم های یکجانبه آمریکا رویکرد ما تمرکز از فراوری داخل است و فراوری این خودرو ایرانی جدید نیز در این راستا صورت می گیرد؛ ضمن آنکه آمریکا تمام جهان نیست و ایران نیز یک کشور با تمدن عظیم و با تجربه است.

وی اضافه نمود: تحریم های آمریکا مشکلاتی را ایجاد خواهد نمود اما با توسعه داخلی سازی خودروها محصولات فراوریی از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی خواهند ماند.

جهرودی با بیان اینکه قطعات مورد احتیاج برای فراوری محصولات تا سرانجام سال، از هم اکنون تامین شده است، توضیح داد: ما از ابتدای سال و حتی قبل از خروج دولت پیمانشکن آمریکا از برجام، شرایط را پیش بینی نموده و با تشکیل ستاد تدابیر ویژه قطعات مورد احتیاج را پیشاپیش تامین نموده ایم.

وی درباره شرایط همکاری سایپا با سیتروئن اظهار کرد: سیتروئن فعالیتش را تعلیق نموده که البته متفاوت با خروج از ایران است. با این حال فعالیت شرکت سایپا سیتروئن متوقف نخواهد شد و فراوری محصولات فعلی آن ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا توضیح داد: البته رنو از ایران خارج نشده بلکه فعالیتش را کاهش داده است که این موضوع نشان دهنده خرد رنو است که پیغام خوبی نیز دارد. اگرچه حجم ارسال قطعات محصولات رنو کاهش پیدا نموده اما این شرکت اعلام نموده که از ایران خارج نمی گردد.

منبع: ایسنا

منبع: setare.com

به "خودرو رهام اولین خودرو ایرانی تولیدی روی پلت فرم SP100 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو رهام اولین خودرو ایرانی تولیدی روی پلت فرم SP100 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید