وزیر بهداشت فرانسه: هنوز به طور کامل کرونا را شکست نداده ایم

به گزارش وبلاگ مستند، وزیر بهداشت فرانسه گفت: هنوز به طور کامل ویروس کرونا را شکست نداده ایم و ویروس همچنان در حال چرخش و گردش است.

وزیر بهداشت فرانسه: هنوز به طور کامل کرونا را شکست نداده ایم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ مستند به نقل از رویترز، اولیویر وران وزیر بهداشت فرانسه امروز دوشنبه در اظهاراتی گفت: فرانسه بدترین بخش از شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشته، ولی مردم باید همچنان هوشیار و مراقب باشند؛ چرا که ویروس همچنان در حال چرخش و گردش است.

وی افزود: بزرگترین بخش از اپیدمی ویروس کرونا را پشت سر گذاشتیم؛ ولی ویروس نمرده است. ما هنوز به طور کامل ویروس را شکست نداده ایم و در حال کنترل چرخش و گردش آن هستیم. به آزمایش دریافت ادامه خواهیم داد.

فرانسه روز یکشنبه 9 مورد فوت بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را در 24 ساعت گزارش داده است، تلفات ویروس کرونا در فرانسه تا به امروز به بیش از 29407 نفر رسیده است. این برای پنجمین روز متوالی است که تعداد تلفات ویروس کرونا در فرانسه به کمتر از 30 نفر رسیده است.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه روز یکشنبه در اظهاراتی گفت: در حال تسریع خروج فرانسه از شرایط قرنطینه هستیم و رستوران ها و کافه ها از روز دوشنبه اجازه دارند تا به طور کامل فعالیت خود را از سر بگیرند.

فرانسه از روز دوشنبه محدودیت های مرزی برای مسافران اروپایی را نیز لغو می کند.

وزیر بهداشت فرانسه در پاسخ به سؤال آیا با توجه به افزایش مجدد موارد ابتلا به ویروس کرونا در چین، نگران آغاز موج دوم شیوع این ویروس در فرانسه نیستید؟، تأکید کرد: من نگران نیستم، ولی محتاط و مراقب خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وزیر بهداشت فرانسه: هنوز به طور کامل کرونا را شکست نداده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بهداشت فرانسه: هنوز به طور کامل کرونا را شکست نداده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید