مد و زیبایی

مراکز خرید شهر سامارا، روسیه

سامارا، ششمین شهر بزرگ روسیه و یکی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018 است. این شهر، از نظر تجاری اهمیت زیادی دارد و به همین علت، مراکز تجاری متعددی در آن ساخته شده است. در سفر به سامارا، فرصت خرید از این مراکز تجاری بزرگ و مدرن را از دست ندهید.

11 اسفند 1400

روغن کنجد برای پوست

فواید مختلف روغن کنجد به خواص آنتی باکتریال و آنتی اکسیدان آن نسبت داده می گردد. این مقاله به بحث درباره فواید روغن کنجد برای پوست می پردازد.

25 مهر 1400

باید ها و نباید های سلامت ناخن

ناخن های سالم، صاف، بدون چاله و شیار هستند و شکل و رنگ یکنواخت و بدون لکه ای دارند. گاهی اوقات بر روی ناخن ها برجستگی های عمودی ایجاد می گردد که از کوتیکول تا نوک ناخن کشیده می شوند.

7 شهریور 1400

بهترین کرم لایه بردار پوست و هر آنچه که درباره آن باید بدانید

خبرگزاری خبرنگاران- بیشتر افراد برای داشتن پوستی صاف و شفاف به دنبال راه های مختلف هستند. درست است که مصرف تغذیه مناسب و استفاده از مکمل های تقویتی می توانند در شفافیت و صاف شدن پوست تاثیرگذار باشند، اما در بعضی از مواقع این مورد پاسخگو نبوده و باید به...

23 اسفند 1399

15 روش برای بیشتر کردن ماندگاری بوی عطر و ادکلن

هیچکس نیست که دوست نداشته باشد همیشه خوش بو باشد و تمام روز بوی خوبی بدهد. استفاده از عطر و ادلکن بهترین روش برای خوش بو بودن است اما شاید شما جزو کسانی باشید که با مشکل ماندگاری کم ادلکن هایتان روبرو شده اید. عطر و ادکلن هایی که در مدت کوتاهی بوی آن ها...

9 آذر 1399

میدان فرهنگ نو نوار می شود

بازآرایی میادین فرهنگ و سید جمال الدین اسدآبادی به منظور گسترش مساحت فضاهای عمومی شهری در معابر و میادین قلب پایتخت در حال اجراست.

5 آذر 1399

خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتسال: تدارکِ ملاقات محبت آمیز وظیفه من نیست

تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: پیدا کردن تیم برای برگزاری ملاقاتهای تدارکاتی وظیفه من نیست و اگر ملاقات تدارکاتی نداشته باشیم، ضرر می بینیم.

15 شهریور 1399

خبرنگاران گل محمدی: به نتایج سایر تیم ها فکر نمی کنیم

تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت چند هفته ای وحید امیری از مسابقات به دلیل کشیدگی عضله اطلاع داد و درباره شکست سایر تیم های مدعی، گفت: به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی کنیم.

8 شهریور 1399