مصالح ساختمانی

نتیجه باورنکردنی ریختن سیمان در لانه مورچه ها، عکس

دانشمندان که مشغول نقشه برداری از یک لانه بزرگ مورچه بودند با پدیده ای بزرگ و پیچیده روبه رو شدند که انتظارش را نمی کشیدند.

15 شهریور 1402

هنر باستانی فراوری کوزه سفالی در مصر

در سرتاسر مصر، کوزه هایی با رنگ نارنجی و قهوه ای روی غرفه های خیابانی گذاشته می شوند تا عابران وقتی احساس تشنگی می نمایند، از آب خنک آن ها بنوشند. این ظروف سفالی قرن هاست که در مصر فراوری می شوند و به علت توانایی آن ها در خنک نگه داشتن آب برای مدت طولانی...

1 بهمن 1401

اهمیت سنگ نوشته های تاریخی در شناساندن هویت اجتماعی

میراث آریا/ این خبر پیرامون اهمیت سنگ نوشته های تاریخی در شناساندن هویت اجتماعی برای شما نگارش شده است.

25 مهر 1401

تنها غذای بنفش دنیا را بشناسید

دومین غذای محلی خراسان جنوبی با عنوان مهارت سنتی پخت قروت (غذای بنفش) در سال 97 در لیست میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت ملی شده است.

1 مرداد 1401

معرفی تعدادی از برترین جاذبه های گردشگری استان سمنان

ایسنا/ این خبر به جهت معرفی تعدادی از برترین جاذبه های گردشگری استان سمنان برای شما نگارش شده است.

30 خرداد 1401

موزه هنر سامسونگ لیوم سئول، موزه ای از سفال

شاهکار بزرگ معماران مشهور دنیا با نام های ماریو بوتا، ژان نوول و رم کولهاس یک موزه پیچیده با نام لیوم است که در دامنه کوه های Namsan واقع شده و در کنار هتل Hyatt در شهر سئول واقع شده است. با خبرنگاران همراه باشید.

12 بهمن 1400

چرا مرغ با نرخ مصوب به دست مصرف کننده نمی رسد؟

با وجود راه اندازی سامانه بازارگاه، مرغداران در تامین نهاده های دولتی با چالش هایی روبرو هستند که این مسائل سبب عرضه مرغ با نرخ بالاتر از مصوب می گردد.

29 آذر 1399

خبرنگاران 1328 واحد مسکن مهر درهرمزگان مشکل قضایی دارند

بندرعباس - خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: یک هزار و 328 واحد مسکن مهر به دلایل مختلف مانند اختلاف اعضای هیات مدیره، اختلاف هیات مدیره با اعضا، عضو گیری بیش از حد و غیره مشکل قضایی دارند.

16 آذر 1399

افتتاح مرکز مانیتورینگ مدیریت پسماند شهر تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح مرکز مانیتورینگ مدیریت پسماند، نصب 5 دستگاه خوددریافت پسماند خشک در میادین میوه و تره بار و کلنگ زنی سومین کارخانه بازیافت نخاله های ساختمانی خبر داد.

29 مهر 1399

بندر خمیر؛ از دنج ترین جزایر ایرانی، عکس

هرمزگان حتی همین هرمزگان سیل زده این روزها، یکی از زیباترین مناطق ایران زیباست؛ آن قدر که می توانید پس از اطمینان از نبود بارش های سیلابی، چمدان سفرتان را به مقصد آن ببندید. فصل هم که فصل جنوب گردی است؛ فصل گشت و گذار در خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان،...

31 تیر 1399