پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان در حوزه پزشکی هستیم ، فعال شدن دوباره پروژه های متوقف و نیمه تعطیل

به گزارش وبلاگ مستند، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: مسئولان دانشگاه برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان پیگیری مداوم دارند و جلسات به صورت منظم برگزار می گردد.

پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان در حوزه پزشکی هستیم ، فعال شدن دوباره پروژه های متوقف و نیمه تعطیل

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ مستند، حسن بخیتاری، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان امروز در نشست خبری با اشاره به پیگیری مسئولان این دانشگاه برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان، گفت: جلسات مداومی به صورت هفتگی در این خصوص در دانشگاه برگزار می گردد تا به صورت کارشناسی و دقیق اقدامات لازم را آنالیز و برنامه ریزی کنیم.

بختیاری اعلام کرد: پروژه های متوقف و نیمه تعطیل، فعال شده و به گفته پیمانکاران با سرعت بیشتری پیش می فرایند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان درباره اعتبارات پروژه های دانشگاه علوم پزشکی زنجان، توضیح داد: اعتبارات در 2 حیطه است؛ یک اعتبار مربوط به تکمیل پروژه ها و دیگری مربوط به تجهیز پروژه ها بوده که قسمتی اختصاص داده شده و هزینه می گردد و قسمت دیگری نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مهلت قانونی بعضی اعتبارات تا سرانجام سال و بعضی دیگر برای سال آینده است، گفت: در حال کوشش هستیم اعتبارات جذب و به صورت بهینه مصرف شده و پروژه ها نیز در زمان پیش بینی شده به اتمام برسند تا هم هزینه های اضافی به سیستم بهداشت و درمان و دولت و خزانه تحمیل نگردد و هم مردم بتوانند زودتر از این خدمات استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان در حوزه پزشکی هستیم ، فعال شدن دوباره پروژه های متوقف و نیمه تعطیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به زنجان در حوزه پزشکی هستیم ، فعال شدن دوباره پروژه های متوقف و نیمه تعطیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید