پرسپولیس، تیم ملی است

به گزارش وبلاگ مستند، حامد پاکدل پس از عقد قرارداد دو ساله با باشگاه پرسپولیس گفت: به تیمی آمدم که قلباً آن را دوست داشتم، عاشقش بوده ام و پرسپولیس برای من همه چیز است. الان شادمان ترین فرد روی کره زمین هستم و خدا را شکر می کنم که پرسپولیس را با عشق انتخاب نموده ام، نه به خاطر پول. وقتی پیشنهاد پرسپولیس ارائه شد، به مدیر برنامه هایم اعلام کردم دوست دارم با پرسپولیس، سفید امضا کنم و دوست دارم به ارتش سرخ پرسپولیس یاری کنم.

پرسپولیس، تیم ملی است

وی با بیان اینکه ارتباط بسیار خوبی با مدیران پرسپولیس داشت، توضیح داد: از مدیران باشگاه تشکر می کنم و صحبت های ما منجر به این شد که به پرسپولیس بیایم. از همه عظیمان و پیشکسوتان باشگاه عظیم پرسپولیس رخصت می خواهم که پا جای پای آنها گذاشتم. از بچگی آرزو داشتم این عظیمان را از نزدیک ببینم و حالا به باشگاهی رسیدم که پا جای پای آنها می گذارم. امیدوارم با هدایت این پیشکسوتان، سرباز خیلی خوبی برای ارتش پرسپولیس باشم و دل طرفداران میلیونی تیم را شاد کنم.

مهاجم پرسپولیس، انتقالش به این تیم را خواست خدا دانست و گفت: من بازیکن آزاد بودم، اما اگر با باشگاهی قرارداد داشتم، از بسیاری از مسائل به خاطر عشق به پرسپولیس می گذشتم و خیلی خوشحالم که به این تیم آمدم. آمدم که ششمین قهرمانی متوالی لیگ برتر را با پرسپولیس تجربه کنم و اینکه بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا هم قهرمان شویم تا دل میلیون ها طرفدار را شاد کنیم. آمده ام با تمام توان کوشش کنم و باعث شادی میلیون ها طرفدار شوم. این موضوع به من انگیزه می دهد تا با توکل به خدا، روزهای خوبی را برای طرفداران رقم بزنیم.

پاکدل با بیان اینکه از خدا خواست تا به آرزوی خود برسد و بتواند خودش را به همه نشان بدهد، اسم کرد: با ورود تماشاگران، انگیزه من چندین برابر می شود و می توانم همان چیزی باشم که طرفداران دوست دارند.

وی در خصوص رقابت با سایر مهاجمان پرسپولیس گفت: اگر رقابت نباشد، پیشرفتی حاصل نمی شود و از رقابت خوشم می آید. این موضوع باعث پیشرفت می شود و از آن استقبال می کنم. من به گونه ای وارد تیم ملی شدم و بازیکنان پرسپولیس از لحاظ کیفی و شخصیتی عظیم هستند. این تیم عمدتاً از بازیکنان تیم ملی تشکیل شده و باعث افتخارم است که به این تیم پُرافتخار آمده ام. بازیکنان تیم ملی در پرسپولیس هستند و می توانم از تجربیات آنها استفاده کنم. تمام کوشش خود را می کنم تا برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و اینکه چه کسی بازی کند، به تشخیص سرمربی برمی شود.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه پس از گلی که در ملاقات رفت آلومینیوم اراک مقابل سرخپوشان به ثمر رساند، خوشحالی نکرد، اظهار داشت: ثانیه ای که به پرسپولیس گل زدم، قلبم شکست و آنقدر ناراحت بودم که هیچ توصیفی برایش ندارم. می دانستم با آن ضربه، دل میلیون ها طرفدار را شکستم و آمدم با تمام وجود کوشش کنم تا باعث خوشحالی آنها شوم.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس، تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید