هر تیمی جای پرسپولیس بود از هم می&zwnjپاشید، درباره بشار صحبت نمی&zwnjکنم

به گزارش وبلاگ مستند، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر حاضر شد و ضمن تشریح شرایط پرسپولیس، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

هر تیمی جای پرسپولیس بود از هم می&zwnjپاشید، درباره بشار صحبت نمی&zwnjکنم

گل محمدی گفت: در این مسابقه مثل هر بازی دیگر برای کسب سه امتیاز می رویم. شرایط خوبی داریم. از لحاظ روحی و روانی آماده انجام بازی خوب هستیم.

وی اضافه کرد: مقابل تیمی بازی داریم که دوست دارد فوتبال بازی کند و سرعت خوبی دارد. فکر می کنم بازی جذابی را ببینیم. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و از موقعیت هایمان استفاده کنیم و در فاز هجومی قوی باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد احتمال ابتلای بازیکنان تیمش به کرونا در بازی با ذوب آهن، گفت: از طرف ایفمارک دو تست از ذوب آهن گرفته شده است و کسانی که نباید بازی نمایند، تعیین می شوند. نگرانی بابت این مسئله وجود ندارد. جا دارد از ایفمارک و سازمان لیگ تشکر کنم که حساسیت خوبی برای برگزاری سالم و دغدغه مسابقه داشتند.

گل محمدی در مورد بیانیه های ذوب آهن درباره داوری ها و اینکه ممکن است عملکرد داور بازی با پرسپولیس را تحت تاثیر قرار بدهد، یادآور شد: در طول فصل ممکن است هر تیمی از داوری نفع ببرد یا ضرر کند. این ذات فوتبال است و نمی گردد کاری کرد. کسانی که چنین ادعایی دارند و بخواهند روی تصمیم داور تصمیم منفی بگذارند، داوری را زیر سئوال می برند. هیچ داوری به خاطر پیش زمینه ای که وجود دارد نمی خواهد روی قضاوتش تاثیر منفی بگذارد. داور باید تمرکز خوبی روی صحنه ها داشته باشد. فکر نمی کنم مسئله ای برای داوران ایجاد گردد.

سرمربی پرسپولیس درباره لغو بازی این تیم با نساجی به دلیل عدم همکاری این باشگاه، ادامه داد: توقعی از هیچ تیم و باشگاهی نداریم که بخواهند کمکمان نمایند. همانطور که تیم نساجی کاری نکرد. گلایه ای از این تیم نداریم. باتوجه به مسائلی که بخصوص بعد از صعود به فینال آسیا پیش آمد، هر تیمی جای ما بود، از هم می پاشید و به مسائل بزرگتری می خورد ولی ما تحمل و مبارزه کردیم. یکی یکی از پس مسائل بر آمدیم. خدا را شکر تیمی را به یک ثبات رسانده ایم. از هرطرف که فکرش را کنید ضربه دیدیم از طرف مدیریت، امکانات کم، مباحث اقتصادی و ... همه جوره تحت فشار بودیم و متاسفانه دوره سختی را سپری کردیم. فکر می کنم از این مسائل سربلند بیرون آمدیم و ان شاءالله بتوانیم به خواسته خود که هدف بزرگی است یعنی قهرمانی آسیا برسیم. همه تمرکزمان را می گذاریم تا قهرمان آسیا شویم.

گل محمدی درباره اینکه ترجیح می دهد بین نماینده ژاپن و کره جنوبی با کدام تیم در فینال آسیا روبرو گردد، گفت: هر دوی آنها فوتبال خوبی ارائه کردند و شایستگی خوبی به این مرحله رسیدند. هر تیمی مقابل ما قرار بگیرد، تیم قوی تری است. باید با قوی ترین تیم شرق آسیا بازی کنیم و برایمان فرقی هم نمی کند.

سرمربی پرسپولیس با گلایه از امکانات فوتبال ایران، توضیح داد: در یکی دو سال اخیر از نظر امکانات بخصوص زمین بازی و تمرین دچار مشکل شدیم. بیشتر زمین های مسابقه واقعا خراب و بد است. شرایط به جای اینکه بهتر بگردد، خیلی بدتر شده است. همچنین بحث توپ است. چند سال پیش همه از توپ راضی بودند اما مدل جدیدتر آمد. سال گذشته هیچکس از توپها راضی نبود. دوباره همان ورژن پارسال را آورده اند که هیچکس رضایت ندارد. می دانم مشکل تحریم هم هست ولی در بحث کیفیت توپ و زمین باید خیلی توجه بیشتری گردد. با این شرایط، کیفیت بازی ها و مسابقات پایین می آید و کم گل و بی هیجان می گردد.

وی در مورد برگزاری بازی معوقه با نساجی بعد از فینال آسیا، اضافه کرد: مجبوریم این شرایط را تحمل کنیم. باید طوری برنامه ریزی کنیم که فشار زیادی به بازیکنان نیاید. با فشردگی معقول می توانیم این مسئله را پشت سر بگذاریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد جدایی بشار رسن بعد از فینال آسیا، گفت: صحبت درباره بشار زیاد است. ترجیح می دهم قبل از فینال صحبتی نکنم.

گل محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان شانس عیسی آل کثیر مهاجم محروم پرسپولیس برای بخشش از سوی دادگاه عالی ورزش، تاکید نمود: اطلاع دقیقی از بحث پیگیری ندارم ولی فکر می کنم شانس زیادی وجود ندارد. باتوجه به اتفاقات اخیر و مباحث حقوقی شانس زیادی نیست اما ناامید نیستیم. اگر اتفاق خوبی رخ بدهد استقبال می کنیم.

وی در خاتمه با تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس در ترکیب تیم آنتورپ بلژیک در ملاقات با تاتنهام انگلیس، گفت: داشتم بازی را تماشا می کردم. از بازی خوب بیرانوند راضی شدم. لیاقت او بیشتر از اینها است. امیدوارم در باشگاهش پیروز باشد. بیرانوند توپهای زیادی گرفت و روی گل هایی هم که خورد مقصر نبود. او ستاره زمین بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هر تیمی جای پرسپولیس بود از هم می&zwnjپاشید، درباره بشار صحبت نمی&zwnjکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر تیمی جای پرسپولیس بود از هم می&zwnjپاشید، درباره بشار صحبت نمی&zwnjکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید