وضع قوانین نو برای مشاوران مالی در انتاریو

به گزارش وبلاگ مستند به نقل از سی تی وی، وزیر دارایی انتاریو در این زمینه گفته است: ما این قوانین را وضع می کنیم زیرا در مورد اینکه چه کسی واقعا می تواند مشاور و برنامه ریز مالی باشد، تردید وجود دارد. این کار به افراد اطمینان می دهد، شخصی که به آنها مشاوره می دهد از شرایط مناسب برخوردار باشد.

وضع قوانین نو برای مشاوران مالی در انتاریو

وقتی پای وام مسکن، سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای بازنشستگی شما در میان است، تعامل با یک متخصص مالی می تواند مفید باشد، به شرطی که بدانید که آنها دوره های مناسبی را گذرانده اند و پیش زمینه مالی لازم را برای ارائه مشاوره صحیح به شما دارند.

وزیر دارایی انتاریو گفت: این دو عنوان، مشاور مالی و برنامه ریز مالی خواهند بود. یک مشاور مالی بیشتر بر مدیریت روزانه پول تمرکز می کند و یک برنامه ریز مالی به خانواده ها و افراد برای توسعه برنامه های مالی بلندمدت کمک می کند.

سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی انتاریو (FSRA) اعلام کرده است که قوانین تازه مراجعه کنندگان را در زمانی که در پی مشاوره درباره مسائل مالی هستند از سردرگمی درمی آورد.

مشاوران و برنامه ریزان مالی برای اینکه بتوانند از این عناوین استفاده کنند، باید حداقل سطح تحصیلات را داشته باشند و به طور فعال از طریق یک نهاد اعتباربخشی نظارت شوند. آنها همچنین باید از یک آیین نامه رفتاری پیروی کنند.

بسکمک از افرادی که در حال حاضر در بخش مالی فعالیت می کنند ممکن است واجد شرایط عناوین مشاور مالی یا برنامه ریز باشند که در این صورت باید مدارک خود را به روزرسانی کنند و در غیر این صورت در آینده اجازه استفاده از این عناوین را نخواهند داشت.

تازهترین مطالب

قانون قطع ارتباط از کار در انتاریو اجرایی شد

خاموشی های حاصل از طوفان ادامه دارد

طوفان انتاریو را رها نمی کند!

تراژدی طوفان انتاریو؛ 3 کشته و 350 هزار نفر محروم از برق

منبع: خبرکانادا

به "وضع قوانین نو برای مشاوران مالی در انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضع قوانین نو برای مشاوران مالی در انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید