هلاکت 27 تکفیری در طول 2 هفته، انهدام 120 مرکز تجمع تکفیری ها

به گزارش وبلاگ مستند، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق گفت که در طول 2 هفته عملیات نظامی علیه تکفیری ها در جنوب شرق موصل، 27 عنصر تکفیری به هلاکت رسیدند.

هلاکت 27 تکفیری در طول 2 هفته، انهدام 120 مرکز تجمع تکفیری ها

به گزارش وبلاگ مستند از مهر، یحیی رسول سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق امروز چهارشنبه به تشریح نتایج عملیات عظیم و استراتژیک الاسد المتأهب (شیر آماده) که در مناطق کوهستانی مخمور در جنوب شرق موصل انجام شد، پرداخت.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: این عملیات در تاریخ 9 مارس 2021 به دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق شروع شد و طی آن مواضع تروریست های تکفیری در جنوب شرق موصل هدف نهاده شد.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق یادآور شد: در جریان این عملیات که دو هفته به طول انجامید، مواضع تروریستها بمباران شد و شمار زیادی از عناصر تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی هم زخمی شدند.

یحیی رسول در ادامه تأکید کرد: جنگنده های ارتش عراق، عملیات نیروهای این کشور را تحت پوشش هوایی قرار دادند. در مجموع نیز 312 حمله به مواضع تروریستها انجام شد که به دنبال آن 120 مرکز تجمع تروریستها منهدم گشت.

سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق توضیح داد: تا به امروز هلاکت 27 عنصر تکفیری در جریان عملیات شیر آماده در موصل به ثبت رسیده است. از آنجایی که اجساد تکفیری ها همچنان زیر آوار واقع شده است، قطعاً شمار کشته های آنها بیشتر خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "هلاکت 27 تکفیری در طول 2 هفته، انهدام 120 مرکز تجمع تکفیری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاکت 27 تکفیری در طول 2 هفته، انهدام 120 مرکز تجمع تکفیری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید