نیمار از رفیقش جدا نمی گردد ، شایعات داغ در خصوص مشتری تازه مسی

به گزارش وبلاگ مستند، طبق گزارشی در اسپانیا، منچستریونایتد در تابستان سال جاری در پی جذب لیونل مسی و نیمار خواهد بود تا یک خط حمله ویرانگر را تشکیل دهد.

نیمار از رفیقش جدا نمی گردد ، شایعات داغ در خصوص مشتری تازه مسی

به گزارش وبلاگ مستند به نقل از فوتبال 365، یونایتد پس از اولین بازی خود زیر نظر اریک تن هاخ، در فصل تازه به لیگ قهرمانان بازگشته است که باعث قهرمانی آنها در جام اتحادیه شده است.

با فشار مضاعف لیگ قهرمانان، تن هاخ در پی این است که تابستان سال جاری تیمش را با چهره های تازه جمع کند و نشریه ناسیونال اسپانیا ادعا می نماید که سرمربی هلندی می تواند این دو جفت مهاجم را جذب کند.

بدون توجه به گزارش هایی مبنی بر علاقه به نیمار، نه تنها ادعا می گردد که این بازیکن برزیلی به اولدترافورد خواهد آمد، بلکه رفیق او مسی نیز به این تیم خواهد آمد.

فابریتزیو رومانو روزنامه نگار مشهور ایتالیایی، هفته گذشته گفت: هیچ مذاکره ای بین منچستریونایتد و پی اس جی برای نیمار در حال اجرا نیست. هیچ چیز تعیین و گفتگویی حداقل با مالکان و هیئت مدیره فعلی نشده است. پاری سن ژرمن قبلاً در خصوص خروج نیمار بحث نموده و در تابستان سال جاری آنها در پی یک راه چاره هستند.

اما منچستریونایتد به شدت این شایعات را تکذیب می نماید و اصرار دارند که این موضوع صحت ندارد. آنها می گویند: این موضع هیئت مدیره فعلی است، اما در فرآیند فروش هستند؛ بنابراین ما منتظریم ببینیم چه اتفاقی می افتد. نیمار می تواند هدف مالکان تازه باشد، اما در حال حاضر هیچ چیز تعیینی وجود ندارد.

اما ناسیونال به حرف خود پایبند است و مدعی است یونایتد می خواهد نیمار را به صورت قرضی بگیرد و حقوق کامل او را بپردازد، اگرچه پاری سن ژرمن می خواهد یک بار برای همواره از شر او خلاص گردد و قصد فروش او را دارد. مسی هم پس از انتها قراردادش با پاری سن ژرمن به صورت رایگان در دسترس است.

این گزارش می گوید: طبق آنچه در انگلیس می گویند، مذاکرات از قبل شروع شده است، بدون هیچ اشاره ای مبنی بر اینکه کجا این را در انگلیس می گویند یا چه کسی آن را می گوید.

پاری سن ژرمن باید تابستان سال جاری از شر این بازیکنان خلاص گردد تا در چارچوب قوانین جوانمردانه مالی باقی بماند و کنار گذاشتن مسی و نیمار از لیست خود، آنان را به این هدف می رساند.

گفته می گردد این زوج در پارک دو پرنس ناراضی هستند و هواداران متعصب آنها را از باشگاه بیرون می نمایند. تصور می گردد که آنها دوست دارند همچنان با هم بازی نمایند.

اگرچه به نظر می رسد بارسلونا یک مکان احتمالی به عنوان مقصد بعدی آنهاست، با توجه به اینکه هر دو قبلاً در آنجا بازی نموده اند، اما مسائل مالی خود بلوگرانا مانع از آن می گردد. احتمالاً به همین علت است که این گزارش احتمالاً بی اساس می گوید که آنها قرار است به یونایتد بروند.

  • مبلغ پرداختی رئال مادرید برای انتقال ستاره انگلیسی فاش شد
  • بدترین خداحافظی تاریخ ستاره انگلیسی | بلینگهام با اشک و آه به رئال مادرید می پیوندد
  • فرناندس هم به حرف رونالدو رسید | از موفقیت منچستر راضی نیستیم!
منبع: همشهری آنلاین

به "نیمار از رفیقش جدا نمی گردد ، شایعات داغ در خصوص مشتری تازه مسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار از رفیقش جدا نمی گردد ، شایعات داغ در خصوص مشتری تازه مسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید