بارتومئو پس از قهرمانی تیم فوتسال بارسا: هواداران بارسلونا فصل را با امید شروع کرده اند

به گزارش وبلاگ مستند، بارتومئو اطمینان دارد که فصل 21-2020 یک فصل خوب برای بارسولنا خواهد بود.

بارتومئو پس از قهرمانی تیم فوتسال بارسا: هواداران بارسلونا فصل را با امید شروع کرده اند

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مستند، یکشنبه شب فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا برگزار گشت و در یک فینال تمام اسپانیایی، تیم بارسا توانست با رجحان 2-1 مقابل رئال مورسیا برای سومین بار قهرمان این رقابت ها شود. بارتومئو از این اتفاق بسیار خوشحال است و آن را نقطه امیدی برای هواداران بارسلونا می داند.

مدیر باشگاه بارسلونا پس از قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان فوتسال، درباره شرایط این باشگاه به Esport3 گفت: ما (هواداران بارسا) فصل را با امید زیاد و نتایجی خوب آغاز کرده ایم. در فوتبال ما تیمی جوان و با اشتیاق داریم که باعث خوشحالی ما می شوند. در بسکتبال نتایج خوبی گرفته ایم و در فوتبال بانوان هم همینطور.

بارتومئو در ادامه گفت: خوشحالم و لبخندی که روی لب های من است، باید روی لب همه هواداران بارسا باشد. لیگ قهرمانان در هر سطحی لیگ قهرمانان است و این بازیکنان پس از تلاش هایشان شایسته قهرمانی در آن هستند. می خواهم از تیم بابت تلاش هایشان در طول فصل تشکر کنم.

گفتنی است بارسولنا دومین تیم پر افتخار در رقابت های لیگ قهرمانان فوتسال است. رتبه اول در اختیار تیم اینتر FS، تیمی در شهر مادرید است که 5 قهرمانی به دست آورده. این رقابت ها از سال گذشته با نام لیگ قهرمانان فوتسال برگزار می شود و پیش از آن UEFA Futsal Cup نام داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بارتومئو پس از قهرمانی تیم فوتسال بارسا: هواداران بارسلونا فصل را با امید شروع کرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو پس از قهرمانی تیم فوتسال بارسا: هواداران بارسلونا فصل را با امید شروع کرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید