چراغ سبز ستاره بایرن برای انتقال به لیگ برتر انگلیس

به گزارش وبلاگ مستند، بر اساس ادعای سایت 90Min داوید آلابا، ستاره اتریشی بایرن مونیخ برای انتقال به لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داده است.

چراغ سبز ستاره بایرن برای انتقال به لیگ برتر انگلیس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ مستند، قرارداد داوید آلابا با بایرن مونیخ در سرانجام فصل به اتمام می رسد و در حالی که طی ماه های گذشته صحبت های زیادی در رابطه با تمدید قرارداد احتمالی این بازیکن مطرح شده بود، حالا به نظر می رسد که جدایی او قطعی است و آلابا بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق العاده بالاخره از جمع باواریایی ها جدا خواهد شد.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ اخیرا در این رابطه گفته بود : من نمی دانم که ما دیگر چگونه باید او را ملاقات کنیم. او پیشنهاد ما را برای تمدید قرارداد را رد کرده و باید این موضوع را قبول کنیم. داوید می تواند اینجا را ترک کند و ما به مدیربرنامه او اعلام کردیم که دیگر پیشنهادی برای تمدید به این بازیکن ارائه نخواهیم داد.

در ابتدا گفته شد که خود داوید آلابا بیشتر علاقه مند است که برای یکی از دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا بازی کند، اما به نظر می رسد عدم علاقه و البته توانایی غول های اسپانیایی در جذب او، باعث شده که نظرش تغییر کند. بر این اساس سایت 90Min گزارش داده که آلابا حالا برای انتقال به لیگ برتر انگلیس چراغ سبز نشان داده است. این در حالی است که گفته می شود منچسترسیتی به شدت شرایط جذب این بازیکن را بررسی می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چراغ سبز ستاره بایرن برای انتقال به لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز ستاره بایرن برای انتقال به لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید