موارد گران فروشی و کم فروشی اپراتورها چیست؟

به گزارش وبلاگ مستند، عدم محاسبه حجم دیتای داخلی به صورت نیم بها، عدم انتقال دیتا به سیم کارت بعدی در هنگام نقل وانتقال سیم کارت، محاسبه هزینه برای IP آدرس های مراکز آموزشی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه که باید خدمات اینترنت رایگان دریافت می کردند، سوءاستفاده از خدمات ارزش افزوده از مصادیق گران فروشی و کم فروشی اپراتورهاست که کاربران می توانند با مراجعه به سامانه های نظارتی، شکایت خود را اعلام نمایند.

موارد گران فروشی و کم فروشی اپراتورها چیست؟

رعایت حق الناس شعار کلیدی و حفظ حقوق مشترکان وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تا به امروز هرگاه به وسیله سامانه نظارتی 195.cra.ir با شکایت مردم و تضییع حقوق کاربران روبرو شده، بی درنگ اپراتوهای ارائه دهنده خدمات را موظف به جبران خسارت احتاقتصادی کاربران نموده است.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ویدئوی ایران هوشمند، اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رعایت حق الناس به عنوان شعار کلیدی و حفظ حقوق مشترکان به عنوان وظیفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را مورد آنالیز قرار داده است. سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کوشش دارد به طور جدی هر جا گران فروشی یا کم فروشی صورت گرفت آن را متوقف و خسارت احتاقتصادی را جبران کند.

این موضوع در دو سال گذشته در قالب مواردی همچون عدم محاسبه حجم دیتای داخلی به صورت نیم بها، عدم انتقال دیتا به سیم کارت بعدی در هنگام نقل وانتقال سیم کارت، محاسبه هزینه برای IP آدرس های مراکز آموزشی، دانشگاه ها و حوزه های علمیه تاییدشده از سوی وزارت علوم که باید خدمات اینترنت رایگان دریافت می کردند، سوءاستفاده از خدمات ارزش افزوده، تضمین و جبران سرعت درخواستی کاربران در قالب اصلاح صورت حساب برای کاربرانی که سرعتی خریداری شده را دریافت ننموده بودند و موارد دیگر بوده است.

به گزارش ایسنا، پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مسائل اقتصادی و تعرفه، عدم آنتن دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیم کارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بسته های ترکیبی، همیشه از مصداق های پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه 195 است.

رگولاتوری پرصد برخط و مستمر شرایط پاسخگویی اپراتورها به شکایات مشترکان، برگزاری جلسات متعدد با مدیران دارندگان پروانه ها و تاکید بر پاسخگویی به موقع شکایات و درخواست های مشترکان، ایجاد وحدت رویه در نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات با موضوع مشابه در چارچوب تعهدات پروانه اعطایی و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و سایر قوانین و مقررات مرتبط، راه اندازی سامانه های نظارتی مختلف مانند xdslplus، نت سنج را با هدف حل ریشه ای شکایات پرتکرار در سامانه 195 در برنامه دارد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "موارد گران فروشی و کم فروشی اپراتورها چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موارد گران فروشی و کم فروشی اپراتورها چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید