مهمترین جایزه علمی کشور آب رفت؟، چرا خوارزمی از استاد دانشگاه راکفلر به دو استاد بی رزومه چینی رسید؟

به گزارش وبلاگ مستند، دکتر زمانیان دبیر جشنواره علمی خوارزمی می گوید از نظر تعداد مقالات علمی، استقبال از خوارزمی سال جاری 15 درصد افزایش داشته است.او البته می گوید رزومه اساتید چینی برنده جشنواره موجود است و در سایت جشنواره بارگذاری خواهد شد اما می گوید اینکه مثلا سال قبل ، برنده ای از دانشگاه راکفلر بوده و سال جاری برنده ها چینی ، سلیقه هیات داوران است.

مهمترین جایزه علمی کشور آب رفت؟، چرا خوارزمی از استاد دانشگاه راکفلر به دو استاد بی رزومه چینی رسید؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مستند، رییس پژوهشگاه صنعتی وزارت علوم در پاسخ به وبلاگ مستند درباره جوایز برگزیده بین الملل جشنواره خوارزمی و برنده شدن چینی ها درحالی که سال قبل برندگانی از دانشگاه راکفلر و میلان داشته اند، گفت:هر سال شرایط خودش را دارد. سال جاری هم از 25 کشور و 5 قاره نمایندگانی داشتیم و 15 درصد افزایش مقاله. ادعای افت کیفی جشنواره را تکذیب می کنم. درباره جایزه بردن چینی ها خب آنها خیلی در علم پیشرفت داشتند و نظر هیات داوران هم این بوده است. برترین اساتید ما مقالات را دیدند و نظر دادند.

او درباره مهمانان خارجی هم گفت:حقیقت این است که به علت مشکلاتی که وجود داشت ما سال جاری مهمانان خارجی مان در مراسم اختتامیه تشریف نداشتند. درباره نبودن رزومه برندگان در سایت هم به همکارانم می گویم این اطلاعات برندگان منتشر گردد تا بتوانید جست و جو کنید.

بیشتر بخوانید:

  • رییسی پارسال به دانشمندان فرانسوی و ایتالیایی جایزه داد، سال جاری به دو چینی

5858

منبع: خبرآنلاین

به "مهمترین جایزه علمی کشور آب رفت؟، چرا خوارزمی از استاد دانشگاه راکفلر به دو استاد بی رزومه چینی رسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین جایزه علمی کشور آب رفت؟، چرا خوارزمی از استاد دانشگاه راکفلر به دو استاد بی رزومه چینی رسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید