فراخوان آنلاین برای 300هزار خودروی تسلا در چین

به گزارش وبلاگ مستند، تسلا برای 300 هزار خودرو در چین فراخوان صادر کرده تا نرم افزار کمک راننده را به طور آنلاین آپدیت کند.این نخستین فراخوان آنلاین خودروهای تسلا در چین است.

فراخوان آنلاین برای 300هزار خودروی تسلا در چین

رگولاتورهای چینی روز گذشته گفت تسلا برای حدود 300 هزار خودروی مدل 3 و مدلY را که در چین ساخته یا به این کشور وارد شده اند، فراخوان صادر کرده است. این فراخوان مربوط به آپدیت آنلاین نرم افزاری مربوط به کمک راننده است، بنابراین لازم نیست مالکان خودروهایشان را به کارخانه یا نمایندگی برگردانند.

سازمان دولتی قانونگذاری بازار چین در وب سایت خود گفت این اقدام به عملکرد کمک راننده در خودروهای برقی مربوط است. درحال حاضر ممکن است راننده به طور تصادفی این سیستم را فعال کند و در نتیجه سرعت خودرو به طور ناگهانی افزایش می یابد.

فراخوان آنلاین نرم افزار برای خودروهای تسلا، نخستین بار است که در چین اجرا می شود و 249 هزار و 855 خودروی مدل 3 و مدل Y ساخته شده در چین و 35 هزار و 665 خودروی مدل 3 وارداتی را شامل می شود.

درحال حاضر تسلا خودروهای گفته شده را در کارخانه ای واقع در شانگهای می سازد و در ماه می 33 هزار و 463 خودروی برقی ساخت چین را فروخته است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "فراخوان آنلاین برای 300هزار خودروی تسلا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان آنلاین برای 300هزار خودروی تسلا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید