راهنمای تصویری حذف اکانت یاهو

به گزارش وبلاگ مستند، با خبر هایی که هرروز از نشت اطلاعات کاربران سرویس های مختلف منتشر می گردد، در صورتی که نگران انتشار اطلاعات چه از روی گوشی و چه از روی رایانه شخصی تان هستید، این مطلب برای حذف اکانت یاهو شما یاری خواهد نمود و یاد خواهید گرفت چگونه حساب کاربری تان در یاهو را حذف کنید.

راهنمای تصویری حذف اکانت یاهو

وبلاگ مستند | سرویس تکنولوژی - به نظر می رسد گوشی های هوشمند، با اتصال چندین حساب کاربری مانند یاهو، گوگل و اینستاگرام مایه آسایش کاربران را فراهم آورده اند. اما با خبر هایی که هر روز از نشت اطلاعات کاربران سرویس های مختلف منتشر می گردد، خیلی از کاربران نگران انتشار اطلاعات خود هستند. اگر شما نیز از آن دسته از کاربران هستید و می خواهید اکانت های مختلف خود را چه از روی گوشی و چه از روی رایانه شخصی تان پاک کنید، این مطلب به شما در حذف اکانت یاهو یاری خواهد نمود.

غیرفعال کردن حساب کاربری روی گوشی

اپلیکیشن بنفش و سفید یاهو را انتخاب نموده و روی گزینه ☰ که بالای صفحه سمت چپ قرار گرفته است، کلیک کنید تا یک منو به شکل زیر برایتان باز گردد:

با انتخاب گزینه Manage Accounts در بالای منو، حساب های کاربری یاهو که با گوشیتان به آن ها متصل هستید، ظاهر می شوند.

با انتخاب گزینه Edit در بالای سمت راست صفحه، می توانید گزینه Remove را که با حروف قرمز رنگ کنار حساب کاربری مد نظرتان است، ببینید.

با لمس این گزینه، صفحه ای باز می گردد که برای جلوگیری از حذف حساب کاربری به طور اتفاقی و حذف اطلاعات مربوط به آن طراحی شده و به شما اخطار می دهد که در حال حذف کدام حساب کاربری هستید. با انتخاب مجدد گزینه Remove حساب کاربری مد نظرتان از اپلیکیشن ایمیل یاهو حذف خواهد شد.

البته باید توجه داشته باشید که با طی فرآیند بالا، فقط دسترسی شما به حساب کاربریتان به وسیله گوشی محدود خواهد شد و این به منزله حذف کامل حساب کاربری نیست.

مرحله بعد؛ حذف اکانت یاهو به وسیله رایانه

اولین گام برای حذف اکانت یاهو این است که بدانید با غیرفعال کردن حساب کاربری خود در یاهو، استفاده از چه سرویس هایی برای شما غیرفعال خواهد شد:

  • ID یاهو که با حذف حساب کاربری، از مالکیت شما خارج شده و شخص دیگری می تواند آنرا انتخاب کند.
  • اطلاعاتی که روی ایمیل یاهوی خود ذخیره نموده اید.
  • اطلاعاتتان Address book یاهو
  • و اطلاعات Yahoo! Small Business

و هرآنچه که در استفاده از سرویس های زیر در اختیار داشته اید:

  • Yahoo! GeoCities

    Yahoo! Briefcase

  • My Yahoo!
  • HotJobs
  • همچنین اطلاعات شما در حساب کاربری Flicker که شامل آلبوم عکس و نوشته هایتان است نیز با حذفاکانت یاهو شما حذف خواهد شد.

اگر هنوز هم با دانستن عواقب حذف حساب کاربری در سرویس یاهو، مایل به ادامه هستید، می توانید ادامه مطلب را بخوانید:

صفحه مرورگر خود را باز نموده و آدرس زیر را وارد کنید:

https://edit.yahoo.com/config/delete-user

آدرس ایمیلتان را وارد نموده و بر Next کلیک کنید.

در این مرحله باید رمز عبور را وارد کنید تا به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید. پس از وارد کردن رمز عبور، Sign in را انتخاب کنید.

صفحه ای برایتان باز می گردد که حاوی اطلاعاتی درباره حذف حساب کاربری است و پس از اتمام متن در انتهای صفحه دو گزینه Continue و Ill do later وجود دارد. با کلیک بر گزینه Continue صفحه ای باز می گردد که باید آدرس کامل ایمیلتان را دوباره در آن وارد نموده و بر Yes, terminate this account را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه، حساب کاربری شما در صف حذف قرار می گیرد و طی 90 روز آینده در صورتی که آن را دوباره باز نکنید، حذف خواهد شد.

در صورتی که برای حذف اطلاعات خود از سرور های یاهو خیلی عجله دارید، پیشنهاد می کنیم ایمیل ها، مخاطبین و تصاویر خود را از یاهو و Flicker حذف کنید.

برگرفته از: Wikihow

منبع: setare.com

به "راهنمای تصویری حذف اکانت یاهو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تصویری حذف اکانت یاهو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید