خبرنگاران داوطلبان غیر حضوری در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نمایند

به گزارش وبلاگ مستند، تهران- خبرنگاران- استاندار تهران با اشاره به شروع نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اظهار داشت: از داوطلبان می خواهم غیر حضوری ثبت نام نمایند.

خبرنگاران داوطلبان غیر حضوری در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نمایند

انوشیروان محسنی بندپی روز چهارشنبه با اشاره به شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر به خبرنگار وبلاگ مستند گفت: وزارت کشور چهار روش را برای ثبت نام داوطلبان تعریف نموده که سه روش آن به صورت الکترونیکی است و داوطلبان می توانند در منزل و محل کار در ثبت نام این دوره انتخابات شرکت نمایند.

وی اضافه نمود: با تغییرات اجرا شده، احتیاج نیست داوطلبان برای کد رهگیری به فرمانداری ها مراجعه نمایند و به وسیله سیستم کد رهگیری خود را دریافت می نمایند.

استاندار تهران ادامه داد: گرچه فرمانداری های شهرستان های استان نیز آمادگی ثبت نام داوطلبان را دارند اما از داوطلبان می خواهم برای حفظ سلامت خود و دیگران ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی گفت: از مدت ها گذشته برای ثبت نام الکترونیکی در استان تهران جلساتی با موضوع ستاد انتخابات استان در فرمانداری ها برگزار گردید و تمامی نقاط ضعف ثبت نام الکترونیکی رفع شد.

به گزارش وبلاگ مستند، زمان ثبت نام داوطلبین شوراهای شهر از امروز راس ساعت 8 شروع شد و تا روز سه شنبه هفته آینده ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

مردم از تجمعات سرانجام سال به دلیل شیوع ویروس کووید 19 خودداری نمایند

محسنی بندپی، با اشاره به اینکه فرایند شیوع ویروس کرونا در استان تهران همچنان افرایشی است، تاکید نمود: فرایند شیوع این ویروس در بچه ها و افراد زیر 10 سال افزایش یافته و این زنگ خطری برای شهفرایندان است که از شرکت در هر تجمعی خودداری نمایند.

استاندار تهران گفت: به منظور جلوگیری از تجمعات ایام سرانجامی سال برگزاری نمایشگاه های بهاره را در سطح شهر و شهرستان های استان ممنوع کردیم و همچنین با شهرداری تهران چندین مرتبه مکاتبه کردیم که از فعالیت بساط گستران به ویژه در مناطق شلوغ تهران از جمله میدان تجریش جلوگیری کند.

به گفته وی، هم اکنون در نقاطی از شهر از جمله بازار تهران رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم رعایت نمی گردد به همین منظور از مردم می خواهیم تا حد امکان از حضور در اماکن پر جمعیت خودداری نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران داوطلبان غیر حضوری در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داوطلبان غیر حضوری در انتخابات شوراهای شهر ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید