بایرامی: اگر به فکر تعطیلی هستیم لیگ فصل بعد هم باید برگزار نشود، با برگزاری مسابقات حق به حقدار می رسد

به گزارش وبلاگ مستند، مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان تأکید کرد که سازمان لیگ باید رقابت های فصل جاری لیگ برتر را به اتمام برساند تا حق به حقدار برسد.

بایرامی: اگر به فکر تعطیلی هستیم لیگ فصل بعد هم باید برگزار نشود، با برگزاری مسابقات حق به حقدار می رسد

مهرداد بایرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ مستند، ضمن بیان این مطلب گفت: متأسفانه تست چند بازیکن تیم ما مشکوک به کرونا بود، هر چند که روز سه شنبه هم یک بار دیگر تست کرونا دادیم و منفی بود.

مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بحث آغاز مسابقات لیگ برتر که با مخالفت بعضی باشگاه ها و بازیکنان همراه شده است، تأکید کرد: اعتقاد من این است که لیگ برتر باید به اتمام برسد. بالاخره تیم ها هزینه نموده اند و باید سرنوشت قهرمان، سهمیه آسیا و سقوط نماینده ها معین گردد. اگر لیگ نیمه کاره بماند واقعاً چگونه می خواهند این مسائل را معین نمایند؟ اگر لیگ برتر برگزار گردد حق به حقدار می رسد و همه چیز هم معین خواهد شد.

وی در سرانجام توضیح داد: بیماری کرونا که فعلاً ریشه کن نشده و حتی می گویند شرایط بدتر و تعداد مبتلایان بیشتر شده است. این در حالی است که همه مشاغل در ایران مدتی است که آغاز به کار نموده اند و طبیعتاً باید فوتبال هم از سر گرفته گردد. ما باید مسائل بهداشتی را تا جایی که امکان دارد رعایت کنیم و به شرایط طبیعی برگردیم. اگر قرار است به فکر تعطیلی لیگ باشیم، پس بازی های فصل بعد هم نباید برگزار گردد، چون فعلاً که کرونا ریشه کن نشده است. امیدوارم در نهایت با رعایت کردن نکات مهم بهداشتی، شاهد ادامه مسابقات باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بایرامی: اگر به فکر تعطیلی هستیم لیگ فصل بعد هم باید برگزار نشود، با برگزاری مسابقات حق به حقدار می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرامی: اگر به فکر تعطیلی هستیم لیگ فصل بعد هم باید برگزار نشود، با برگزاری مسابقات حق به حقدار می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید