جلالی: تنها 25 درصد از ظرفیت دولت الکترونیک اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ مستند، نماینده مردم رفسنجان با بیان اینکه دولت کاملا الترونیک، یک انقلاب اداری محسوب می گردد، گفت: متأسفانه 25 درصد از این ظرفیت بیشتر استفاده نمی کنیم. بیشتر کشورهای جهان، همه کارهای اداری شان الترونیک شده است.

جلالی: تنها 25 درصد از ظرفیت دولت الکترونیک اجرا می گردد

به گزارش وبلاگ مستند، حسین جلالی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: دولت کاملا الکترونیک، یک انقلاب اداری محسوب می گردد. دولت الکترونیک بر سلامت اداری، دقت و سرعت می افزاید. در ایام کرونا، ضرورت این مهم بیشتر احساس می شد. اما ما متأسفانه 25 درصد از این ظرفیت بیشتر استفاده نمی کنیم. بیشتر کشورهای جهان، همه کارهای اداری شان الترونیک شده است. این موضوع را پیگیری کنید.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس در انتقادی از در نظر گرفتن حق مأموریت برای کارمندان یا مدیرانی که سفر خارجی می فرایند، گفت: تقریبا همه چیز این افراد رایگان است. بلیطشان رایگان، هتلشان رایگان و حتی مبلغ برای بازدید از موزه ها و نمایشگاه ها در نظر گرفته می گردد. در سرانجام هم حقوق بالایی برای حق مأموریت اعطا می گردد. این شرایط، پسندیده نیست. ما باید نظمی به ماجرای اقتصادی مأموریت ها بدهیم.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس یازدهم در خصوص صادرات خشکبار گفت: ارزش پولی صادرات خشکبار ما 5 میلیارد دلار است. این در قالب پیمان سپاری ارزی با ارز نیمایی برای کشاورز و تولیدکننده و صادرکننده خسارت است.

وی با بیان اینکه کشاورزی در منطقه ها کویری در حال نابودی است، گفت: آبیاری نوین و کشاورزی مکانیزه بسیار حائز اهمیت است. باغات پسته رفسنجان نیازمند مکانیزه شدن است. به مسئله اراضی ملی هم دقت کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جلالی: تنها 25 درصد از ظرفیت دولت الکترونیک اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: تنها 25 درصد از ظرفیت دولت الکترونیک اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید