برترین روش های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

به گزارش وبلاگ مستند، طیف گسترده ای از گزینه ها برای درخواست مهاجرت به کانادا وجود دارد که افراد زیادی در سراسر دنیا به آن علاقه مند هستند. هر برنامه مهاجرتی که می توانید برای آن در کانادا درخواست دهید شامل مجموعه ای از شرایط و رویه های مورد احتیاج برای گذراندن مراحل مهاجرت و اخذ ویزای مهاجرتی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

برترین روش های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

برنامه کارگران ماهر فدرال

برنامه ای است که برای کارگران ماهر با سابقه کار در خارج از کشور طراحی شده است که هدف شان مهاجرت به کانادا است. این برنامه دارای تجربه کاری واجد شرایط ، توانایی زبان و الزامات آموزشی برای داوطلب است. برای درخواست و واجد شرایط بودن برای برنامه کارگر ماهر فدرال ، باید تمام شرایط را داشته باشید. استخدام کانادا بر اساس این معیارهاست.

برای مهاجرت به کانادا به عنوان کارگر ماهر فدرال ، باید هم از سیستم ارزیابی خود برنامه و هم از سیستم انتخاب اکسپرس اینتری که این برنامه را ارائه می دهد ، امتیاز لازم را کسب کنید. الزامات درخواست برای برنامه کارگر ماهر فدرال بر اساس معیارهای زیر ارزیابی می گردد. امتیاز اکسپرس انتری کانادا شما بر اساس معیارهای زیر باید حداقل 67 باشد؛

  • سن
  • تحصیلات
  • تجربه کاری
  • در دسترس بودن یک پیشنهاد شغلی
  • آشنایی با زبان انگلیسی و یا فرانسوی
  • فرآیند انطباق

برنامه تجارت ماهر فدرال

تجارت ماهر فدرال ، یکی دیگر از برنامه های مهاجرت برای کارگران ماهر در انواع تخصص های تجاری و فنی است. برای مهاجرت به کانادا به وسیله تجارت ماهر فدرال، باید شرایط برنامه را برآورده کنید و دعوت نامه ای برای درخواست به وسیله سیستم انتخاب اکسپرس اینتری که این برنامه را ارائه می دهد ، دریافت کنید. الزامات برای برنامه تجارت ماهر فدرال به توضیح زیر است؛

  • حداقل الزامات زبان را در هر چهار دسته مهارت زبان ؛
  • حداقل 2 سال تجربه حرفه ای ؛
  • اخذ گواهی صلاحیت ؛
  • داشتن یک پیشنهاد شغلی معتبر تمام وقت حداقل 1 ساله یا گواهینامه (مجوز کار) در این شغل.

برنامه مهاجرت با حمایت خانواده به کانادا

حمایت اقتصادی خانواده دومین راه محبوب برای اخذ ویزا کانادا است. طبق قوانین کانادا ، هر شهروند یا مقیم دائم کانادا که به سن 18 سالگی رسیده باشد ، حق حمایت از اعضای نزدیک خانواده برای دریافت ویزای مهاجرت به کانادا را دارد. حمایت اقتصادی و مهاجرت خانواده برای اعضای خانواده وجود دارد ؛ زیرا کانادا برای ارزش های خانواده ارزش زیادی قائل است. بنابراین، دولت فدرال هر ساله تعداد زیادی سهمیه برای برنامه های مهاجرت خانوادگی اختصاص می دهد که به کانادایی ها اجازه می دهد تا از بستگان خود برای اخذ اقامت دائم کانادا حمایت اقتصادی نمایند. در مهاجرت خانوادگی، سه دسته اصلی از بستگان حمایت شده وجود دارد:

  • والدین ؛
  • پدربزرگ و مادربزرگ ؛
  • همسران ؛
  • بچه ها.

مهاجرت به کانادا به وسیله ازدواج

مهاجرت به کانادا به وسیله ازدواج در دسته مهاجرت خانوادگی قرار می گیرد. هدف آن این است که خانواده مورد نظر در این برنامه مهاجرتی را دوباره متحد کند. دو سوم از مهاجران طبقه خانواده همسران و شرکای مدنی شهروندان کانادایی و مقیم دائم هستند. کانادا زوج های متاهل و شرکای مدنی را به طور یکسان پردازش می نماید. این امر در خصوص زوج های دگرجنسگرا و همجنس نیز صادق است. هدف اصلی از تهیه بیانیه حمایت مشترک، اثبات ماهیت واقعی رابطه شریک است. هنگامی که درخواست تان را ارسال می کنید ، تمام شواهد لازم را از رابطه واقعی بین شما و شریک زندگیتان نشان داده می گردد. مقامات مهاجرت درخواست شما را آنالیز می نمایند و پس از رسیدگی به آن ، به همسر شما اقامت دائم کانادا اعطا می گردد. بنابراین ، درخواست شما برای مهاجرت به وسیله ازدواج منجر به اقامت شما در کانادا می گردد. کانادا راز برترین موسسه برای دریافت و اخذ ویزا و اقامت کانادا است.

برنامه استانی مهاجرت کبک کانادا

کبک در خصوص برنامه مهاجرت به کانادا یک استان خاص است. هر متقاضی که بخواهد به کبک مهاجرت کند نمی تواند از برنامه های مهاجرت فدرال برای این امر استفاده کند. در عوض باید برای یکی از برنامه های کبک درخواست دهد. در دسترس ترین گزینه درخواست مهاجرت، برنامه کارگران ماهر کبک است که مشابه برنامه کارگران ماهر فدرال است. طبق قراردادهای کبک و کانادا ، استان کبک از خودمختاری گسترده در زمینه مهاجرت برخوردار است. به نوبه خود ، این به مقامات دولتی اجازه می دهد تا مهاجران فرانسوی زبان را انتخاب نمایند. کبک دارای برنامه های مهاجرتی زیر است: برنامه کارگران ماهر کبک ، برنامه تجربه کبک ، برنامه سرمایه گذار کبک ، برنامه کارآفرینی کبک و برنامه خوداشتغالی کبک.

منبع: اتاق

به "برترین روش های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین روش های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید