افشای جزئیات نو از قیمت گوشی گلکسی F23 سامسونگ

به گزارش وبلاگ مستند، قیمت گوشی گلکسی F23 سامسونگ در بازار هند کمتر از 20000 روپیه است و ظاهراً این گوشی در ماه مارس وارد بازار خواهد شد.

افشای جزئیات نو از قیمت گوشی گلکسی F23 سامسونگ

به گزارش وبلاگ مستند، گوشی سامسونگ گلکسی F23 یک گوشی هوشمند میان رده 5G مقرون به صرفه خواهد بود. انتظار می رود سامسونگ این گوشی را در هفته دوم ماه مارس در بازار هند عرضه کند. طبق گزارش ها، گوشی سامسونگ گلکسی F23 کمتر از 20000 روپیه (حدودا 264 دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت.

طبق آخرین گزارش ها، شرکت سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند Samsung Galaxy F23 5G در هند است. در اوایل ماه مارس، این گوشی در وب سایت رسمی سامسونگ هند ظاهر شده بود که نشان از عرضه این دستگاه در آینده نزدیک داشت. اکنون یک گزارش نوی حاکی از آن است که این دستگاه در هفته دوم ماه مارس در بازار هند عرضه می شود. انتظار می رود گلکسی F23 از چیپست 5G سری اسنپدراگون 700 استفاده کند و به احتمال زیاد قیمتی زیر 20000 روپیه خواهد داشت. این اولین گوشی هوشمند سری F سامسونگ است که در سال جاری میلادی در هند عرضه می شود. سامسونگ اخیراً گلکسی A03 که یک گوشی مقرون به صرفه می باشد را نیز در این کشور عرضه کرده است. در ادامه به معرفی این گوشی نو از سری F سامسونگ گلکسی می پردازیم.

طبق یک گزارش نو، سامسونگ گلکسی F23 در هفته دوم ماه مارس در هند عرضه خواهد شد. البته توجه داشته باشید که منبع گزارش به صراحت نگفته که شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی F23 را عرضه خواهد کرد، اما اعلام کرده که یک گوشی نو سری F به هند می آید. از آنجا که گلکسی F23 تنها مدلی است که اخیراً در وب سایت رسمی سامسونگ هند مشاهده شده است، به سادگی می توان نتیجه گرفت که منظور از مدل نو در حقیقت همان گلکسی F23 است. بر اساس این گزارش، انتظار می رود سامسونگ گلکسی F23 5G قیمتی کمتر از 20000 روپیه (تقریبا معادل 264 دلار آمریکا) داشته باشد.

سامسونگ گلکسی F23 5G یک گوشی میان رده است و اگرچه هنوز مشخصات رسمی آن منتشر نشده است، چندین گزارش در مورد آن در دست است که به ما می گوید انتظار چه ویژگی هایی را می توانیم داشته باشیم. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد از پردازنده Snapdragon 765G استفاده می کند که اتصال 5G را ارائه می دهد. لیست مشخصات نوی که در وبسایت بنچمارک Geekbench منتشر شده است، نشان می دهد که این تراشه با 6 گیگابایت رم جفت می شود. در مورد نرم افزار هم می دانیم که این گوشی، سیستم عامل اندروید 12 را به همراه رابطه کاربری OneUI اجرا خواهد کرد.

ظاهرا این گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED عرضه می شود که نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. همچنین گفته می شود دوربین پشتی آن 48 مگاپیکسلی است و یک سنسور جلویی 13 مگاپیکسلی نیز برای عکس های سلفی در نظر گرفته شده است. این دستگاه دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع است. بسیاری از این ویژگی ها هنوز تایید نشده اند، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا رسیدن اخبار موثق تر شکیبا باشید. با توجه به نزدیک شدن به زمان عرضه این گوشی، مسلما در روز های آینده جزئیات بیشتری در مورد گوشی دریافت می کنیم.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

به "افشای جزئیات نو از قیمت گوشی گلکسی F23 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای جزئیات نو از قیمت گوشی گلکسی F23 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید