سامسونگ گلکسی نوت 20 را در رنگ های جدید تولید می کند

به گزارش وبلاگ مستند، گلکسی نوت 20 یکی از مورد انتظارترین پرچم داران نیمه دوم سال 2020 است که این روزها به موضوع بحث بسیاری از رسانه های دنیای فناوری تبدیل شده. در هفته های گذشته اطلاعات مختلفی از پرچم دار بعدی خانواده گلکسی نوت سامسونگ منتشر شده است، اما امروز افشاگری به نام ایشان آگاروال به جزئیاتی درباره رنگ این محصولات پرداخته است.

سامسونگ گلکسی نوت 20 را در رنگ های جدید تولید می کند

بیشتر بخوانیم:

او همچنین به معرفی احتمالی گلکسی Z Flip 5G نیز اشاره کرده است که منابع دیگر نیز آن را تایید کرده اند. اما برگردیم به گلکسی نوت 20 و رنگ های مختلف آن: خاکستری، سبز نعنایی و مسی از جمله رنگ های جدید کهکشانی تازه سامسونگ خواهند بود.

گلکسی نوت 20 پلاس که ممکن است در آینده با نام گلکسی نوت 20 اولترا معرفی شود نیز در رنگ های مسی، سفید و مشکی راهی بازار خواهد شد. طبق ادعای افشاگر دیگری به نام جان پرسر، رنگ های سفید و خاکستری دو نسخه جدا از هم نیستند؛ بلکه نسخه ای از این پرچم دار با رنگ ترکیبی سفید- خاکستری تولید خواهد شد یا نسخه ای که از دو طیف رنگ سفید و خاکستری به صورت سایه روشن استفاده می کند.

پرسر به رنگ های گلکسی Z Flip 5G نیز اشاره کرده و گفته است که این مدل در رنگ های مشکی، خاکستری و مسی عرضه خواهد شد. البته ممکن است سامسونگ در آینده از تنوع رنگی بیشتری رونمایی کند، اما پرسر اطمینان می دهد که رنگ هایی که به آن ها اشاره کرده، تایید شده هستند.

محصول دیگری که قرار است در کنار گلکسی نوت 20 معرفی شود، گلکسی بادز لایو است که احتمالا آن هم در رنگ های مشکی، سفید و مسی عرضه خواهد شد تا بتواند همراه مناسبی برای گلکسی نوت جدید باشد.

تفاوت های گلکسی نوت 20 با گلکسی S20

طبق گزارش ها، کمپانی کره ای در تلاش است تا با ارائه رنگ های جدید برای گلکسی نوت 20، تصویری متمایز از آن نسبت به خانواده گلکسی S20 ایجاد کند. پرچم داران سال جاری سری گلکسی S این شرکت در رنگ های صورتی ابری، آبی ابری، آبی درخشان و رنگ هایی با توناژ تیره تر به بازار عرضه شدند.

در طول سال های گذشته، فاصله میان دو سری گلکسی S و گلکسی نوت کمرنگ تر شده است. حتی شایعاتی نیز مطرح شده بودند که از تصمیم سامسونگ برای ادغام این دو برند در قالب یک برند واحد حکایت داشتند. قطعا این اتفاق در سال جاری رخ نخواهد داد و به همین دلیل، ضروری است که سامسونگ ثابت کند گلکسی نوت ها چیزی بیش از قلم S Pen برای عرضه دارند.

علاوه بر رنگ، موارد موثرتری نیز نیاز است تا بتوان گلکسی نوت 20 را نسبت به گلکسی S20 و گلکسی نوت 10 متمایز کرد. یکی از مهم ترین این تفاوت ها، تجهیز گلکسی نوت جدید به چیپ اسنپ دراگون 865 پلاس (نسخه آمریکا) و اگزینوس 992 (نسخه جهانی) است که به روز رسانی مهمی نسبت به اسنپ دراگون 865 و اگزینوس 990 به کار رفته در گلکسی S20 محسوب می شوند.

اگزینوس 990 بر پایه فناوری 7 نانومتری تولید شده است، اما احتمالا اگزینوس 992 با فناوری 5 نانومتری تولید خواهد شد که به معنی قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتر آن خواهد بود.

انتظار داریم همانند خانواده گلکسی S20، گلکسی نوت 20 نیز به نمایشگر 120 هرتزی مجهز شود؛ اما احتمالا این بار سامسونگ از فناوری LTPO استفاده خواهد کرد که امکان کنترل نرخ رفرش دینامیک را فراهم می کند. نمایشگر 120 هرتزی فعلی که در سری گلکسی S20 استفاده شده، در بالاترین توان خود باعث افزایش چشمگیر مصرف باتری می شود.

با توجه به بعضی از شایعات، ممکن است این گوشی از نسل اول دوربین سلفی زیر نمایشگر سامسونگ بهره بگیرد که مدت هاست توسط کره ای ها در دست توسعه بوده است. همچنین، گفته می شود ممکن است سامسونگ برای تامین این دوربین سراغ شرکت های دیگر برود. اما با توجه به جدید بودن این تکنولوژی، بهتر است برای اولین بار از آن در یک پرچم دار استفاده نشود و اگر سامسونگ اصرار دارد چنین ریسکی را بپذیرد، گلکسی (S21 (S30 کاندیدای بهتری است؛ زیرا تا آن زمان مسائل و معایب این تکنولوژی جدید در عمل آشکار خواهند شد.

علاوه بر دوربین سلفی، سامسونگ باید مشکل فوکوس که در گلکسی S20 وجود داشت را نیز در گلکسی نوت 20 حل نماید و به همین دلیل، گفته می شود در پرچم دار جدید به جای دوربین ToF از فوکوس اتوماتیک لیزری استفاده خواهد کرد.

با توجه به شنیده ها، ممکن است گلکسی نوت 20 به همراه گلکسی Z Flip 5G، گلکسی بادز لایو و احتمالا گلکسی فولد 2 در ماه آینده رونمایی شوند.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ گلکسی نوت 20 را در رنگ های جدید تولید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی نوت 20 را در رنگ های جدید تولید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید