بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

فروش پلی استیشن 5 از 54 میلیون واحد گذشت

طبق جدیدترین آمار منتشر شده، ظاهراً فروش کنسول پلی استیشن 5 از 54 میلیون دستگاه گذشته است.

26 بهمن 1402

بیش از 20 پرونده تعیین حریم در آذربایجان غربی معطل تشکیل جلسه شورای حریم وزارتخانه است

ایسنا/ براساس گزارشات منتشر شده، بیش از 20 پرونده تعیین حریم در آذربایجان غربی معطل تشکیل جلسه شورای حریم وزارتخانه است.

14 اردیبهشت 1402

9هزار مترمربع پیاده روسازی در منطقه17

سال گذشته حدود 9هزار مترمربع پیاده روسازی و بازسازی کفپوش از سوی نیروهای اجرایی معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه17 در سطح معابر منطقه17 انجام شد.

16 فروردین 1402

قابلیت های شهر هخامنشی برای تبدیل شدن به منطقه شاخص گردشگری

کارشناس حفاظت و بازسازی پژوهشکده حفاظت و بازسازی آثار تاریخی- فرهنگی کشور گفت: تپه باستانی ریوی به عنوان یک شهر هخامنشی، قابلیت های بسیاری برای تبدیل شدن به منطقه شاخص گردشگری را دارد. این خبر شما را هر چه بیشتر با قابلیت های شهر هخامنشی آشنا می کند.

10 بهمن 1401

سیبنیک، شهری زیبا در مرکز آدریاتیک

سیبنیک شهری در کشور کرواسی و در مرکز منطقه مدیترانه است که مجموعه ای کامل از مکان های تاریخی و فرهنگی را در خود جای داده است. این شهر که با کوه و صخره احاطه شده، در آب های اطرافش بیش از 300 جزیره کوچک و بزرگ وجود دارد و تاکستان های پربارش گنجینه ای منحصر به...

17 دی 1401

شروع ساخت زمین چمن مصنوعی دبستان جوادالائمه (ع) درح

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شروع عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی دبستان جوادالائمه (ع) در شهرستان سربیشه اطلاع داد.

1 آذر 1401

مطهری: سوپرجام در فوتبال ما ارزش واقعی اش را ندارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: امیدوارم در بازی فردا مقابل استقلال شاهد یک بازی تاکتیکی، خوب و بدون حاشیه باشیم.

11 آبان 1401

6 اقتباس سینمایی برتر از آثار رولد دال، نویسنده رمان چارلی و کارخانه شکلات سازی

رولد دال برای شوخی های ابزورد، لحن تاریک و فضای ترسناک آثارش شناخته می شود؛ او از محبوب ترین نویسنده های بچه ها در تمام دوران است. بیش از 300 میلیون نسخه از کتاب های این نویسنده مشهور فروش رفته، آثارش به 65 زبان زنده دنیا از جمله فارسی ترجمه شدند و 12 فیلم...

5 مرداد 1401

همه حوضخانه های مهاباد بازسازی می شوند

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، همه حوضخانه های مهاباد بازسازی می شوند.

28 تیر 1401

استقبال چشمگیر گردشگران نوروزی از اماکن تفریحی مرکز

خبرگزاری خبرنگاران-رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت که در نوروز 1401، شاهد استقبال بالای گردشگران از اماکن تاریخی و تفریحی تهران هستیم.

14 تیر 1401

ابتکاری برای برچیدن مدارس سنگی زاگرس نشین ها

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از برنامه ریزی برای برچیده شدن مدارس سنگی در کشور اطلاع داد و گفت: معتقدم کمترین حق یک دانش آموز در منطقه محروم این است که سقفی به عنوان کلاس درس برایش بسازیم.

3 اسفند 1400

معرفی هتل های خیابان ولیعصر تهران

هتل های خیابان ولیعصر تهران از محبوب ترین هتل های شهر هستند. این خیابان بلند ترین خیابان درختکاری شده تهران و خاورمیانه است. چه برای تفریح و چه برای سفرهای کاری یا انجام امور اداری به تهران سفر کنید هتل های خیابان ولیعصر انتخاب ایده آلی برایتان خواهد...

24 بهمن 1400

راهنمای انتخاب هتل در کیش

خبرنگاران ؛ این جزیره توریستی شمار زیادی از مسافران را در فصل های مختلف سفر، به خود می بیند؛ به همین علت هتل ها و اقامتگاه های مختلفی با امکانات متفاوت در آن ساخته اند؛ از هتل های 3 ستاره کیش گرفته تا لوکس ترین هتل ها. سفر به کیش همان قدر که مجذوب کننده...

7 دی 1400

دو مدار خط انتقال 230 کیلو ولت گلمورتی، هلیل برقدار شد

در پی حادثه سقوط دو دکل برق بدلیل توفان شدید در منطقه جنوب استان کرمان که موجب شد از مدار خارج گردد هر دو مدار خط انتقال تبادل برق با شبکه سراسری وارد مدار شدند.

23 مهر 1400

تخلیه 5400 نفر از شهروندان استان هوبئی در پی تخریب یک سد عظیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، در پی آسیب تماشا یک سد آبی عظیم در استان هوبئی، مسئولان محلی حدود 5 هزار و 400 نفر از شهروندان ساکن شهرهای حومه این سد را تخلیه کردند.

15 شهریور 1400

دانستنی هایی جالب درباره آران و بیدگل؛ نگین کویر ایران، عکس

این شهرستان در2573 کیلومتری استان اصفهان و در شمالی ترین نقطه این استان و در همسایگی شهرستان کاشان واقع شده است.

18 خرداد 1400

شرط عجیب رونالدو برای ماندن در یوونتوس!

نشریه گاتزتا دلااسپورت دیروز در گزارشی در مورد احتمال ماندن کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس در فصل آینده در تورین صحبت کرده است. قرارداد این بازیکن پرافتخار یک سال دیگر با یوونتوس تمام می شود و اخباری در مورد جدایی کریستیانو رونالدو در همین...

7 اردیبهشت 1400

عصبانیت بایدن از سنگ اندازی دولت ترامپ در انتقال قدرت

خبرنگاران : جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا پس از دیدار با تیم سیاست خارجی اش گفت: ما با موانعی از سوی رهبری سیاسی در وزارت دفاع و دفتر مدیریت و بودجه روبرو شده ایم.

16 بهمن 1399

اجداد ما زمستان ها خواب بودند

دانشمندان با استفاده از میکروسکوپ و انجام سی تی اسکن کشف نموده اند این استخوان ها که تقریبا 430 هزار سال قدمت دارند، دچار همان ضایعات و آسیب های استخوانی شده اند که در حیواناتی که به خواب زمستانی می فرایند، نیز مشاهده می گردد.

6 بهمن 1399

بقایای دژ تاریخی در محوطه ریوی خراسان شمالی کشف شد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، بقایای دژ تاریخی در محوطه ریوی خراسان شمالی کشف شد.

10 آذر 1399
تعداد: (23)