راهنمای انتخاب هتل در کیش

به گزارش وبلاگ مستند، خبرنگاران ؛ این جزیره توریستی شمار زیادی از مسافران را در فصل های مختلف سفر، به خود می بیند؛ به همین علت هتل ها و اقامتگاه های مختلفی با امکانات متفاوت در آن ساخته اند؛ از هتل های 3 ستاره کیش گرفته تا لوکس ترین هتل ها. سفر به کیش همان قدر که مجذوب کننده و دوست داشتنی است، می تواند شما را سردرگم کند. اگر ندانید دقیقا دنبال چه چیزی هستید، باید زمان زیادی را در جزیره دنبال یک هتل خوب بگردید یا فقط با توصیه دوستانتان راهی اقامتگاهی در جزیره شوید. در این مطلب راهنمای انتخاب هتل در کیش را ارائه کردیم تا تصمیم گیری درباره محل اقامتتان در جزیره آسان تر باشد. همراه ما باشید تا برترین هتل های کیش را بشناسید.

راهنمای انتخاب هتل در کیش

هتل شایان

هتل شایان یکی از قدیمی ترین هتل های کیش است. این هتل نزدیک به 50 سال قدمت دارد و بارها بازسازی و نوسازی شده است. هتل شایان در چهار طبقه ساخته شده و 195 واحد اقامتی دارد. این هتل برای کسانی که به محیطی آرام برای استراحت و اقامت احتیاج دارند، گزینه بسیار مناسبی است. با خرید تور مقرون به صرفه کیش یا رزرو هتل این جزیره می توانید از امکاناتی چون سالن ورزشی شامل سالن بیلیارد، دارت و فوتبال دستی، رستوران های فرنگی و ایرانی و استخر روباز و سونا لذت ببرید. از دیگر مزایای هتل شایان این است که دسترسی مناسبی به منطقه ها تجاری کیش دارد.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج، یکی از هتل های پنج ستاره کیش است که در شمال غربی جزیره واقع شده است. طراحی منحصربه فرد این هتل باعث شده در سطح کشور بسیار مشهور گردد. هتل ترنج در دو بخش ساحلی و روی آب ساخته شده است. بعضی از اتاق های این هتل در ساحل و بعضی دیگر روی آب احداث شده اند. درمجموع حدود 100 واحد اقامتی در هتل ترنج کیش فعالیت می نماید. با رزرو آنلاین هتل ترنج کیش فقط در چند دقیقه برای تعطیلات خود برنامه بریزید.

آنچه باعث شده مسافران در این هتل پنج ستاره اقامتی رویایی را تجربه نمایند، اتاق های روی آب هتل ترنج هستند. در این واحدهای اقامتی بخشی از کف اتاق، با شیشه کار شده است. شما می توانید بخشی از زندگی زیر آب را از واحد اقامتی خود ببینید. بعلاوه هریک از این اتاق ها بالکنی اختصاصی دارند؛ از این بالکن نمایی شگفت انگیز از دریای خلیج فارس را خواهید دید. شاید این هتل به حریم دریا وارد شده باشد، اما معماران و مهندسان همه کوشش خود را به کار گرفته اند تا آسیبی به محیط زیست وارد ننمایند.

اتاق دوتخته رو به ترنج هافبرد، سوئیت دو نفره رویال رو به ترنج هافبرد، سوئیت دونفره رویال رو به دریا هافبرد، اتاق دو تخته رو به دریا هافبرد، اتاق دو تخته رو به غروب هافبرد، سوئیت دونفره رویال رو به غروب هافبرد و سوئیت چهارنفره امپریال از اتاق های هتل ترنج کیش هستند.

هتل کوروش کیش

یکی از نوسازترین هتل های کیش هتل کوروش است که فقط دو سال از افتتاح آن می گذرد. اما در همین مدت زمان کوتاه هم، نام هتل کوروش در فهرست هتل های محبوب بین مسافران قرار گرفته است. این هتل 16طبقه، 198 اتاق دارد و بعضی از اتاق های آن مشرف به دریا هستند. بدون شک اقامت در جزیره کیش زمانی لذت بخش تر خواهد شد که منظره شما خلیج فارس باشد و از تماشا عظمت نیلگون آن لذت ببرید. علاوه براین هتل کوروش به عنوان اولین هتل سبز ایران شناخته می گردد؛ چون این هتل برای تامین منابع انرژی، از انرژی خورشیدی یاری می گیرد.

هتل گامبرون

هتل گامبرون یکی از هتل های تازه تاسیس کیش محسوب می گردد و سال 1395 کار خود را شروع کرد. این هتل دو ساختمان متصل به هم و چهار طبقه و 160 اتاق برای اقامت دارد. گامبرون فاصله زیادی با منطقه ها مهم گردشگری جزیره کیش مانند ساحل، مراکز خرید مریم، مروارید و ونوس ندارد و این موضوع را می توان از ویژگی های این هتل دانست. این هتل با نمای بسیار زیبایی که دارد، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می نماید. مساحت این هتل 9472 مترمربع بوده که بخشی از آن به فضای سبز اختصاص داده شده است.

هتل مارینا

هتل مارینا در سال 1390 کنار ساحل مرجانی کیش ساخته شده و بدون شک می توان گفت یکی از زیباترین هتل های کیش، هتل مارینا است. این هتل -که 9 سال از ساخت آن می گذرد- با معماری ویژه اش و بعلاوه منظره بی نظیرش آن را به یکی از هتل های پرطرفدار کیش تبدیل نموده است. مسافرانی که در این هتل اقامت دارند، دسترسی مناسبی به جهت دوچرخه سواری دور جزیره خواهند داشت.

سالن بدن سازی، سالن ماساژ و اسپا، اجاره خودروهای لوکس، رستوران هایی با منوی متنوع و غذاهای دریایی و استخر از جمله امکانات هتل مارینا پارک هستند. البته پارک ساحلی با 17 هکتار فضای سبز مزیت دیگر هتل مارینا است. علاوه بر مواردی که گفته شد، هتل مارینا به خاطر رفتار حرفه ای پرسنل و ترنسفر به موقع فرودگاهی امتیاز ویژه ای بین مسافران کسب نموده است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش از هتل های خاص کیش در زمینی به مساحت بیش از 120 هزار متر مربع در شمال شرق جزیره زیبای کیش ساخته شد. ساخت هتل بیش از پنج سال زمان برد؛ اما بهره برداری از این هتل تا سال 2005 طول کشید. معماری هتل به گونه ای است که چشم مسافران را به خود مجذوب می نماید. ورودی با شکوهی برای هتل طراحی شده که عظمت دوران هخامنشی را برای بینندگان تصویر می نماید. فضای سر سبز و جذابی برای هتل طراحی شده که تجربه دل نشینی را در خاطر مسافران به یادگار ثبت خواهد نمود.

فضای هتل در شب، تماشای تر هم می گردد؛ به طوری که باید حتما زمانی را برای قدم زدن یا تماشای نور پردازی ها در شب صرف کنید. منظره اتاق ها رو به دریا هم احتیاج به توصیف ندارند و خود یکی از ویژگی های بی نظیر هتل به شمار می رود. امکانات درجه یک هتل و آرامش آن سفری فراموش نشدنی را برای مسافران رقم می زند که تا مدت ها از خاطر آن ها نرود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "راهنمای انتخاب هتل در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب هتل در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید