کمبود تخت آی سی یو، جان شهروند آمریکایی را گرفت

به گزارش وبلاگ مستند، در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا و کمبود تخت های آی سی یو در آمریکا، بیماران غیر کرونایی هم جان خود را از دست می دهند.

کمبود تخت آی سی یو، جان شهروند آمریکایی را گرفت

به گزارش، به نقل از شبکه خبری WGN، شهروند آلابامایی پس از آنکه 43 بیمارستان با تخت های پر آی سی یو، وی را پس زدند، جان باخت.

خانواده مرد آلابامایی که به دلیل مسائل قلبی در فاصله 200 مایلی خانه اش جان باخت، از مردم می خواهند که در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند، زیرا بیش از 40 بیمارستان در سه استان به دلیل نبود تخت آی سی یو نتوانستند او را پذیرش نمایند.

ری مارتین دمونیا که دچار حمله قلبی شده بود به نزدیکترین بیمارستان موجود منتقل شد. اما به دلیل اشغال تخت های بیمارستانی با بیماران کرونایی، مسئولین بیمارستان نتوانستند او را پذیرش نمایند و وی در نهایت جان خود را از دست داد.

در اعلامیه فوت وی، خانواده دمونیا از مردم خواستند که در برابر کووید 19 واکسینه شوند. در آگهی ترحیم آمده است: به احترام ری، اگر واکسینه نشده اید، به منظور تخلیه تخت های بیمارستانی واکسینه شوید.

موارد بالای ابتلا به کرونا بار دیگر بیمارستان های سراسر آمریکا را به مرز اشباع رسانده است.

دان هوارد، معاون انجمن بیمارستان آلاباما گفت: این استان در شرایط بدی واقع شده است. شیوع کووید-19 در اواسط ماه اوت شروع شد و اکنون به بالاترین حد خود در دوران همه گیری رسیده است. من نمی توانم پیش بینی کنم فردا چه اتفاقی می افتد، اما مطمئناً در راستا درستی قرار نگرفته ایم.

اگرچه بیمارستان ها قابلیت افزایش ظرفیت را دارند، اما کمبود کارکنان و نیروی انسانی شرایط را سخت تر نموده است.

سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته، مجموع بیماران کرونایی آلاباما 180 نفر بیشتر از ظرفیت تخت های بیمارستان این استان بوده است. هوارد این شرایط را وخیم و بسیار جدی تلقی کرد.

انجمن بیمارستان آلاباما روزانه با بخش بهداشت استانی و دفتر فرمانداری برای یافتن کارکنان و منابع همکاری می نماید. طوفان آیدا هم که چندی پیش رخ داد، بخش اعظم امکانات بیمارستان ها را از بین برد. تیم های پزشکی فدرال از مردم می خواهند فاصله اجتماعی خود را حفظ نمایند و تنها در صورت بروز مشکل حاد و اضطراری به اورژانس مراجعه نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمبود تخت آی سی یو، جان شهروند آمریکایی را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود تخت آی سی یو، جان شهروند آمریکایی را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید