کادر اجرایی مدارس تعطیل نیستند ، کلاس حضوری در این هفته نداریم

به گزارش وبلاگ مستند، مدیرکل تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش تهران گفت: در ایام تعطیلی مدارس کادر اجرایی با رعایت یک سوم دورکاری باید در مدرسه حضور داشته باشند.

کادر اجرایی مدارس تعطیل نیستند ، کلاس حضوری در این هفته نداریم

حسن محمدی مدیرکل تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش تهران در تبادل نظر با خبرنگار اجتماعی وبلاگ مستند، گفت: مدرسه و آموزش تعطیل در این ایام نیست و فقط کلاس فیزیکی و حضوری در این هفته نداریم و همه کلاس ها در بستر مجازی و برنامه تلویزیونی است.

وی اضافه نمود: بخش اداری مدارس ما شامل مدیران و عوامل اجرایی با رعایت یک سوم دورکاری در مدرسه حضور دارند و نیازی به حضور همکاران آموزشی در مدارس نیست. آن ها مانند دانش آموزان به وسیله فضای مجازی و کلاس غیر حضوری کار را دنبال می نمایند.

محمدی درباره چگونگی نظارت ها بر فعالیت فرایند رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: نظارت ها به طور روتین، روزانه در 5 درصد مدارس تهران بنا بر دستور مدیرکل آموزش و پرورش انجام می گردد ضمن آنکه نظارت هایی را هم به وسیله استان به طور متمرکز داریم تا اگر مسئله ای باشد آن را تذکر داده و بر طرف کنیم.

وی از تخصیص 17 میلیارد تومان اعتبار برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مدارس شهر تهران تا به امروز اطلاع داد و گفت: خرید مواد ضدعفونی نماینده، تهیه ابزار های بهداشتی مدرسه، تهیه ماسک و دستکش و مواردی از این قبیل با اعتبار تخصیص یافته تهیه می گردد.

محمدی اظهار کرد: تا به امروز مسئله ای بابت شیوه نامه های بهداشتی نداشتیم ضمن آنکه مدارس نیمه تعطیل بودند و کلاس ها به طور اختیاری و حضوری تشکیل شده است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش تهران گفت: البته مسئولیت اجتماعی ما اقتضا می نماید که رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مهم بدانیم و اقدامات لازم برای همکاران و مدیران ما در آموزش داده شده است هرچند تعدادی ابتلا به بیماری داشتیم و حتی در مواردی فوت ناشی از این بیماری در میان همکاران مشاهده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کادر اجرایی مدارس تعطیل نیستند ، کلاس حضوری در این هفته نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر اجرایی مدارس تعطیل نیستند ، کلاس حضوری در این هفته نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید