همدلی و مشارکت تشکلها و انجمنهای صنفی کارگری و کارفرمایی از مولفههای مهم جهش فراوری است

به گزارش وبلاگ مستند، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: همدلی و مشارکت بین تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری و کارفرمایی از مهم ترین مولفه های جهش فراوری است.

همدلی و مشارکت تشکلها و انجمنهای صنفی کارگری و کارفرمایی از مولفههای مهم جهش فراوری است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعیآذربایجان شرقی،حسین فتحی در نشست تخصصی با اعضای کانون انجمن صنفی کارگران استان با اشاره به نقش مهم و اثر بخش انجمن ها و تشکل های کارگری در انسجام بخشیو ایفای نقش کارگران در توسعه مالی و اجتماعی کشور اظهار کرد: به دنبال هم افزاییو توسعه تعاملات بین تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری در استان هستیم.

فتحی توضیح داد: ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف با توسعه همهجانبه تشکل ها و انجمن های صنفی کارگری میسر می گردد.

وی اعلام کرد: شاهد همکاریخوب کانون انجمن های صنفی کارگری و تشکل های کارگری و کارفرمایی استان هستیم که ایننشان از همت جمعی و نقش بی بدیل این تشکل های صنفی در توسعه استان است که به منصهظهور رسیده و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش و همکاری تنگاتنگ این تشکل ها برای توسعههمه جانبه استان هستیم.

فتحی با بیان اهداف راهبردی وزارت در توسعه تشکل های کارگری و کارفرمایی اعلام کرد:بی تردید توسعه تشکل های صنفی کارگری و کارفرمایی جهت ما را برای ارائه خدمات بهتربه قشر سختکوش و تلاشگر کارگران و کارآفرینان فراهم می نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه تعاملات فیمابین تاکیدکرد و اظهار کرد: باید این اصل به عنوان یکی از عوامل مهم در فرهنگ کار و بهره وری نهادینهگردد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا

به "همدلی و مشارکت تشکلها و انجمنهای صنفی کارگری و کارفرمایی از مولفههای مهم جهش فراوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلی و مشارکت تشکلها و انجمنهای صنفی کارگری و کارفرمایی از مولفههای مهم جهش فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید