فیلم جگرسوز از گلایه های تلخ مادر علی انصاریان

به گزارش وبلاگ مستند، خبرنگاران : مادر مرحوم علی انصاریان که شب پنجشنبه در مراسم اکران فیلم رمانتیسم عماد و طوبا حضور داشت، از اهالی فوتبال گله کرد و گفت در مدت 9 ماه پس از فوت پسرش، هیچ یک از اهالی فوتبال سراغی از او نگرفته اند.

فیلم جگرسوز از گلایه های تلخ مادر علی انصاریان

علی انصاریان از چهره های سرشناس در دنیای فوتبال و هنر بوده است. علی انصاریان در بهمن سال 1399 به علت ابتلا به کرونا درگذشت. علی انصاریان به مادرش وابستگی زیادی داشت. در فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا علی انصاریان قرار بود نقش آفرینی کند که اجل به او مهلت نداد. مادر علی انصاریان در مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا حضور یافت و گلایه هایی را عنوان نمود.

چهارشنبه شب مورخ 3 آذر مراسم اکران مردمی فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا باکارگردانی کاوه صباغ زاده و تهیه نمایندگی مهدی صباغ زاده، در سینما فرهنگ برگزار گردید.

حضور خانواده علی انصاریان در مراسم اکران رمانتیسم عماد و طوبا

این فیلم، سال گذشته در اولین روزِ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه به نمایش عایدی، اما همان زمان، علی انصاریان، درگیر کرونا بود و در نهایت 3 روز بعد، یعنی (15 بهمن) دارفانی را وداع گفت.

در اکران مردمی فیلم رمانتیسم عماد و طوبا، مراسمی هم به یاد علی انصاریان و با حضور خانواده این مرحوم برگزار گردید که در آن، مادر انصاریان، گلایه هایی هم از اهالی فوتبال کرد.

بی توجهی اهالی فوتبال بعد از فوت علی انصاریان

او درباره بی توجهی اهالی فوتبال بعد از فوت فرزندش گفت: در این مدت هیچ یکی از اهالی فوتبال سراغ من را نگرفتند. آخرین بار آمدند عیادت علی در بیمارستان و همه به من گفتند ما پسر شما هستیم. از آن به بعد هیچ کدام نه به من زنگ زدند نه احوالپرسی کردند. فقط آقای دهقانی خیلی زحمت کشیدند. بعد از فوت علی آقا، من رو به منزل شان بردند و از من مراقبت می نمایند و نمی گذارند تنها باشم و من قدردان خودشان و خانواده شان هستم.

مادر مرحوم انصاریان ادامه داد: از اهالی فوتبال هیچ خبری ندارم، در مراسم افتتاحیه امروز هم فقط آقای کاظمیان و هاشمی نسب برای اکرام فیلم علی آقا تشریف آوردند وگرنه بعد از فوت ایشان هیچ کس حال من را نپرسید.

منبع : خبر ورزشی

منبع: رکنا

به "فیلم جگرسوز از گلایه های تلخ مادر علی انصاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جگرسوز از گلایه های تلخ مادر علی انصاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید