ابهام در ماجرای تأمین البسه تیم های ملی فوتبال، قرارداد همکاری فدراسیون تا سال 2023 چه شد؟

به گزارش وبلاگ مستند، فدراسیون فوتبال در شرایطی برای اسپانسری تأمین البسه تیم های ملی فراخوان صادر نموده که هیچ توضیحی درباره قراردادی که تا سال 2023 بسته بود، نداده است.

ابهام در ماجرای تأمین البسه تیم های ملی فوتبال، قرارداد همکاری فدراسیون تا سال 2023 چه شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ مستند، فدراسیون فوتبال شب گذشته برای تأمین البسه ورزشی تمام تیم های ملی فراخوانی داده تا از بین برند های معتبر فراوری نماینده البسه ورزشی داخلی و خارجی، اسپانسر خود را در این زمینه انتخاب کند. آن هم در شرایطی که در آخرین اردوی تیم ملی فوتبال بازیکنان نسبت به کهنه بودن البسه خود اعتراض کردند و سایر تیم های ملی هم لباس هایی بدون برند را به جای البسه آل اشپورت دریافت می کردند.

بیش از یک ماه پیش که هنوز صدای اعتراض بازیکنان تیم ملی در نیامده بود، وبلاگ مستند در گزارشی با عنوان رنگ کردن گنجشک به جای قناری در فدراسیون فوتبال، از ادعای قرارداد با آل اشپورت تا حضور در مسابقات با لباس های بدون برند به صورت مبسوط به مسئله البسه تیم های ملی پرداخت. پس از اینکه ملی پوشان نیز اعلام کردند یک سال است لباس های کهنه را می پوشیم و هر بار پس از شستشو دوباره باید بپوشیم فدراسیون فقط سکوت کرد، اما شرکت تأمین نماینده البسه تیم ملی که قراردادش هم در دوران کرونا فسخ شده بود، دست به افشاگری زد.

وحید جعفری که نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه است، پس از اعتراض بازیکنان تیم ملی نسبت به کیفیت لباس ها و کهنه بودن آنها در اطلاعیه ای که برای رسانه ها ارسال کرد به این موضوع اشاره داشت که در 9 ماه گذشته 850 دست لباس مسابقه و به همین نسبت سایر البسه اعم از گرمکن شلوار، لباس های متعدد تمرینی، لباس های هتلی، کفش، لباس های دروازه بانی و... به صورت رایگان به فدراسیون فوتبال تقدیم نموده است. محموله ای که 360 هزار دلار ارزش داشته، اما فدراسیون در قبال این ادعا سکوت کرد.

همه این اتفاقات در حالی رقم خورد که 9 شهریور ماه 1400 و دو ماه پیش از رقم خوردن این حواشی، سایت رسمی فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای با غلامرضا علیخانی، مدیر شرکت رابردومان این شرکت را نماینده انحصاری شرکت آل اشپورت معرفی کرد و اعلام شد تا خاتمه سال 2023 آل اشپورت البسه تیم ملی را تأمین خواهد نمود. آن هم شرکتی که در طراحی سوپرمارکت تخصص و مجوز دارد و معین نیست فدراسیون فوتبال چگونه بخش مهمی از پشتیبانی تیم های ملی خود را که تأمین البسه است، به چنین شرکتی واگذار کرد. جالب اینکه حتی همین ادعای فدراسیون فوتبال و شرکت رابردومان نیز به وسیله نماینده آل اشپورت تکذیب شد که متن آن در ادامه می آید:

در مورد شرکت رابردومان و حواشی مطروحه به استحضار می رساند در خرداد و تیر ماه 1400 پس از جلسات متعدد با فدراسیون فوتبال و نگاه آن فدراسیون به احیای قرارداد و تأکید بر ایجاد درآمدزایی برای آن فدراسیون به وسیله فروش البسه هواداری و ایجاد فروشگاه های هواداری تیم ملی فوتبال از طرف فدراسیون شرکتی به نام رابردومان به آل اشپورت معرفی گردید و طی قراردادی در تاریخ اول شهریور 1400 این شرکت صرفاً به عنوان شرکت همکار در ایجاد بستر فروش البسه هواداری تیم ملی فوتبال در حوزه های آنلاین و آفلاین آغاز به همکاری کرد، اما به دلایل مختلف پس از مسائل به وجود آمده در فاصله یک ماه از آغاز قرارداد، شرکت آل اشپورت نسبت به فسخ قرارداد و خاتمه همکاری با این شرکت و اعلام آن به فدراسیون اقدام کرد. بعلاوه مزید اطلاع است شرکت رابردومان هیچگونه نمایندگی از شرکت آل اشپورت در ایران نداشته، ندارد و بعلاوه هیچکدام از البسه رایگان تحویلی به فدراسیون به وسیله این شرکت تأمین نشده است.

تصویر زیر مربوط به خبری است که سایت فدراسیون فوتبال شهریور ماه امسال درباره تأمین البسه تیم ملی تا خاتمه سال 2023

به وسیله شرکت رابردومان به عنوان نماینده انحصاری آل اشپورت منتشر نموده بود:

چگونه فدراسیون فوتبال شرکت رابردومان را به عنوان نماینده انحصاری شرکت آل اشپورت معرفی کرد، آن هم در حالی که نماینده این شرکت هرگونه نمایندگی از این شرکت را تکذیب می نماید؟ شرکتی که مدیریت آن بر عهده یکی از دوستان و البته شرکای تجاری حمیدرضا مهرعلی، سرپرست نایب رئیسی اول فدراسیون فوتبال است که حضورش در این سمت نیز غیر قانونی محسوب می گردد.

پیگیری های خبرنگار وبلاگ مستند نشان می دهد شرکت آل اشپورت با 850 دست لباسی که برای تیم های ملی تأمین نموده، مستقیم به خود فدراسیون داده و شرکت رابردومان نقشی در این خصوص نداشت. لباس هایی که خام و بدون دوخت لوگوی فدراسیون فوتبال روی آن بوده و معین نیست چه سرنوشتی داشته، چرا که بازیکنان تیم ملی فوتبال مدعی شدند لباس های آنها برای یک سال پیش است و هر بار پس از شست وشو مجدداً همان لباس ها را به تن می نمایند و تیم های ملی بانوان، فوتبال ساحلی و زیر 23 سال نیز از البسه ای متفرقه استفاده کردند که برند آل اشپورت نداشت و فقط تیم ملی فوتسال در جام جهانی از آل اشپورت استفاده کرد.

حالا فدراسیون فوتبال فراخوان داده تا برای اسپانسری تأمین البسه تمام تیم های ملی شرکت های داخلی و خارجی پا پیش بگذارند، در شرایطی که پیش از این شرکت رابردومان را تأمین نماینده البسه تیم های ملی معرفی نموده بود و این شرکت با ادعای نماینده آل اشپورت بودن مدعی بود این شرکت آلمانی تا خاتمه سال 2023 البسه تیم ملی را تأمین خواهد نمود. چگونه حالا به خاتمه سال 2021 نرسیده، فدراسیون بار دیگر برای تأمین البسه تیم ملی فراخوان داده و چرا اعلام ننموده سرنوشت قرارداد همکاری اش با شرکت رابردومان چه شد؟ شرکتی که در راستای طراحی سوپرمارکت ها نامش به سر زبان ها افتاد و در صفحه تیم ملی فوتبال در اینستاگرام نیز تبلیغ شد و بهره برداری لازم در این خصوص صورت گرفت.

حال سؤال این است که چرا فدراسیون فوتبال درباره البسه تیم ملی و قراردادی که اعلام نموده بود تا سال 2023 اعتبار دارد توضیحی نداده است؟ سرنوشت این قرارداد چه شده و چرا خبری از شفاف سازی در این زمینه و ادعای 850 دست لباس داده شد، نیست؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ابهام در ماجرای تأمین البسه تیم های ملی فوتبال، قرارداد همکاری فدراسیون تا سال 2023 چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابهام در ماجرای تأمین البسه تیم های ملی فوتبال، قرارداد همکاری فدراسیون تا سال 2023 چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید