رویدادی ملی برای انتخاب برترین استارت آپ ها و شرکت های نوآور حوزه تعاون

به گزارش وبلاگ مستند، اولین دوره رویداد ملی منتا با هدف انتخاب برترین استارت آپ ها و شرکت های نوآور حوزه تعاون برگزار می گردد.

رویدادی ملی برای انتخاب برترین استارت آپ ها و شرکت های نوآور حوزه تعاون

به گزارش وبلاگ مستند، منتا (مرکز نوآوری و توسعه تعاون ایران) با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون و بانک توسعه تعاون برگزارنمایندگان اولین دوره این رویداد هستند.

سجاد نوری، رئیس مرکز نوآوری و توسعه تعاون (منتا) با بیان اینکه خلاقیت و نوآوری، کاربردی بودن، راهبرد ورود به بازار، الگوی کسب و کار، توجیه مالی، قدرت رقابت و ارتباط با بخش تعاون از جمله معیارهایی است که در داوری این رویداد مورد توجه قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: داوری رویداد، برای استارت آپ ها بر اساس رشدشان در فرآیند شتابدهی در سال گذشته و برای شرکت ها بر اساس رشد شاخص های مالی انجام می گردد.

نوری توضیح داد: استارت آپ ها و شرکت ها پس از ثبت نام و داوری اولیه، مشاوره و آموزش می بینند تا ایرادات احتمالی کارشان رفع گردد و آمادگی و مهارت لازم جهت ارائه را کسب نمایند.

رئیس مرکز منتا گفت: با توجه به شرایط کرونا در کشور و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در روز ارائه پس از پخش فیلم های معرفی و ارائه که از پیش ضبط شده است، هرکدام از استارت آپ ها و شرکت ها یا نماینده آنها به صورت آنلاین به پرسش های مطرح شده از طرف داوران و سرمایه گذاران پاسخ می دهند.

وی اضافه کرد: پس از داوری نهایی، استارت آپ ها، شرکت ها و مراکز نوآوری برتر معرفی خواهند شد که علاوه بر جوایز نقدی، امکان جذب سرمایه گذار برای کسب وکار، بهره مندی از تسهیلات مناسب توسط بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و وزارت تعاون دیده شده است.

همچنین مهدی عباسی، سرپرست سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گفت: این رویداد با هدف معرفی اکوسیستم استارت آپی بخش تعاون و ارکان آن به فعالین این حوزه و توسعه اکوسیستم استارت آپی بخش تعاون به وسیله ایجاد ارتباط موثر بین استارت آپ ها و فعالین برگزار می گردد.

وی ادامه داد: ایجاد انگیزه برای رقابت بین استارت آپ ها و شتابدهنده های حوزه تعاون، تشویق جوانان و به ویژه دانشجویان به فعالیت در این حوزه و به روز شدن حوزه تعاون و یافتن راهکارهای نوین در این حوزه از اهداف دیگری است که در این طرح دنبال می گردد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.menta.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن 021-86074933 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رویدادی ملی برای انتخاب برترین استارت آپ ها و شرکت های نوآور حوزه تعاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادی ملی برای انتخاب برترین استارت آپ ها و شرکت های نوآور حوزه تعاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید