رئیس نو پژوهش و فناوری شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب معرفی گردید

به گزارش وبلاگ مستند، خبرگزاری خبرنگاران-طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب محمد گلستانباغ به عنوان رئیس تازه اداره پژوهش و فناوری این شرکت معرفی گردید.

رئیس نو پژوهش و فناوری شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب معرفی گردید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ مستند از اهوازز، مهندس علیرضا دانشی ضمن قدردانی از زحمات دکتر شاهین کُرد در مدت تصدی این سمت گفت: تلاش­های خوبی برای انجام فعالیت­های پژوهشی صورت گرفته اما ضرورت دارد همت مضاعفی داشته باشیم تا صنعت نفت رشد و بالندگی بیشتری داشته باشد.

وی به بعضی از خصوصیات دکتر گلستان­باغ اشاره نمود و گفت: داشتن نگاه نو به سازمان و سوابق متعدد در نوآوری، ارتباط مطلوب با دانشگاه­های مختلف و توجه ویژه به زنجیره ارزش در صنعت نفت از ویژگی­های ایشان است.

مهندس دانشی در انتها تأکید کرد: رصد و پایش مستمری بر فعالیت بخش­های مختلف خواهیم داشت تا خواسته­های سازمان برآورده گردد بنابراین برای تحقق این خواسته­ها همکاری و هم اندیشی با کارکنان و مدیران سایر بخش­ها را باید در برنامه قرار داد.

دکتر محمد گلستان­باغ نیز در این جلسه گفت: پژوهش و فناوری نقطه عطف هر سازمانی تلقی می­گردد و بدون انجام کارهای پژوهشی هیچ اتفاق نو و صحیحی رخ نخواهد داد.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب ادامه داد: برنامه مفصلی تهیه شده تا با همکاری همه کارکنان این مجموعه، فعالیت­های پژوهشی را با سرعت بیشتر پیگیری نماییم.

شایان ذکر است در این جلسه دکتر شاهین کُرد گزارشی از عملکرد اداره پژوهشی در مدت تصدی این مسئولیت را ارائه داد و از مشارکت سایر مدیریت ها و ادارات قدردانی نمود.

انتها پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "رئیس نو پژوهش و فناوری شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس نو پژوهش و فناوری شرکت ملی منطقه ها نفتخیز جنوب معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید