دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان رتبه های برتر مسابقات فریزبی را کسب کردند

به گزارش وبلاگ مستند، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان رتبه های برتر مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور را کسب کردند.

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان رتبه های برتر مسابقات فریزبی را کسب کردند

به گزارش خبرنگار استانهای وبلاگ مستند، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با درخشش خود افتخاری دیگر آفریدند و رتبه های برتر مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور را کسب کردند.

در این مسابقات مهدیه چلیک فولادی دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود مقام اول بخش دختران و زهرا جعفری دانشجوی مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی این دانشکده نیز مقام دوم بخش دختران را با مربیگری سرکار خانم دکتر آقایان کسب کردند.

مسابقات فریزبی همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار گردید. در این مسابقات 111 نفر از 22 دانشگاه در مسابقات حضور داشتند.

شایان ذکر است پس از آنالیز فیلم های ارسالی دانشجویان نفرات برگزیده به وسیله انجمن فریزبی و داوران در دو بخش دختران و پسران معین شد و به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان رتبه های برتر مسابقات فریزبی را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان رتبه های برتر مسابقات فریزبی را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید