خبرنگاران گل محمدی: به نتایج سایر تیم ها فکر نمی کنیم

به گزارش وبلاگ مستند، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از غیبت چند هفته ای وحید امیری از مسابقات به دلیل کشیدگی عضله اطلاع داد و درباره شکست سایر تیم های مدعی، گفت: به نتایج دیگر تیم ها فکر نمی کنیم.

خبرنگاران گل محمدی: به نتایج سایر تیم ها فکر نمی کنیم

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از خاتمه ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان که در چارجوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم شهر قدس برگزار گردید و با فزونی سه بر یک سرخپوشان پایتخت خاتمه یافت، اظهار کرد: نتیجه خیلی خوب و راضی کننده ای بود. قبل از آن جا دارد این برد را به تک تک طرفداران تقدیم کنم.

وی اضافه نمود: همچنین این پیروزی را به محمد انصاری که به خاطر مصدومت در جمع ما نیست تقدیم می کنم و برای او آرزوی سلامتی دارم.

سرمربی پرسپولیس افزود: نیمه نخست این مسابقه برای ما خوب بود و توانستیم گل بزنیم. در نیمه دوم پیکان انتحاری بازی کرد و با حملات و توپ های بلند سعی داشت به دروازه ما برسد.

گل محمدی ادامه داد: در ادامه، مسابقه وارد فازی شد که توپ های دوم و سوم می توانست معین کننده باشد. گل دوم را به موقع زدیم و بعد از آن بازیکنان مان راحت تر بازی کردند و توانستیم به گل سوم نیز دست یابیم.

وی گفت: با اینکه اولین بازی بعد از 100 روز تعطیلی لیگ و دور بودن از شرایط مسابقه بود، اما بازیکنانم خوب ظاهر شدند که به آنها خدا قوت می گویم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره آسیب دیدگی وحید امیری و عملکرد مهدی عبدی گفت: بر اساس آنچه کادر پزشکی اعلام کردند وحید امیری به خاطر کشیدگی عضله چند هفته غایب خواهد بود. مهدی عبدی نیز پر کوشش ظاهر شد و گل های زیبایی به ارمغان آورد. او جوان خوبی است اما باید تمرینات بیشتری داشته باشد و پرکوشش تر از قبل باشد و جا دارد بازیکن بهتری گردد و امیدواریم این گل ها باعث غرور او نگردد.

گل محمدی در پاسخ به سوال دیگری درباره شکست استقلال و تراکتور و پیش بینی ادامه لیگ، اضافه نمود: به بازیکنام گفته ام به نتیجه تیم های رقیب فکر نکنند. ماموریت داریم مسابقات مان را ببریم و از الان به ملاقات با شاهین شهرداری بوشهر فکر می کنیم که تیمی پر کوشش است. تیم ها دیگر در شرایطی نیستند که راحت امتیاز از دست بدهند و پیکان نیز امروز تیم خوبی بود و شکل فنی پیکان با جایگاهی که دارد بسیار متفاوت است.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره شرایط علیرضا بیرانوند شرح داد: این سوالی که زیاد از من می پرسند. از شرایط او اطلاع ندارم و فقط می دانم که تا 11 تیر با ما قرارداد دارد و تا زمانی که با پرسپولیس قرارداد دارد از او استفاده می کنیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران گل محمدی: به نتایج سایر تیم ها فکر نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گل محمدی: به نتایج سایر تیم ها فکر نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید