خبرنگاران موج سوم کرونا در آمریکا

به گزارش وبلاگ مستند، تهران- خبرنگاران- شمار مبتلایان و بستری شدن بیماران کرونایی آمریکا در هفته ای اخیر بدون توقف در حال افزایش است و این فرایند صعودی کارشناسان بهداشت را نسبت به شرایط آمریکا در فصول پاییز و زمستان نگران نموده است.

خبرنگاران موج سوم کرونا در آمریکا

به گزارش شامگاه شنبه وبلاگ مستند از روزنامه نیویورک تایمز، تنها در هفته گذشته آمریکا شاهد افزایش 54 هزار نفری مبتلایان به ویروس کرونا بوده که نسبت به دو هفته گذشته با افزایش 25 درصدی همراه بوده است.

به نوشته نیویورک تایمز، فرایند ابتلا در 19 ایالت آمریکا با افزایش بی سابقه همراه است و این فرایند نمی تواند تنها به دلیل افزایش شمار آزمایشات کرونا باشد.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بارها فرایند صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور را به افزایش آزمایشات مرتبط دانسته است.

اسکات گاتلیب کمیسیونر سازمان غذا و دارو سابق ترامپ به شبکه سی ان بی سی گفت: ما مدت طولانی است که در خصوص افزایش مبتلایان کرونا در پاییز در کشور سخن گفته ایم، من فکر می کنم این فرایند تازه شروع یک واقعیت است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون هشت میلیون و 291 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و 223 هزار و 681 نفر تا کنون جان خود را از دست داده اند.

شمار بهبود یافتگان بیماران کرونایی بیش از پنج میلیون و 396 هزار نفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران موج سوم کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موج سوم کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید