کامالا هریس: ترامپ از قصد کرونا را کوچک جلوه داد

به گزارش وبلاگ مستند، معاون جو بایدن تاکید کرد رئیس جمهور آمریکا می دانست که ویروس کرونا کشنده تر از آنفلوانزا است و اکنون، 190 هزار آمریکایی کشته شده اند.

کامالا هریس: ترامپ از قصد کرونا را کوچک جلوه داد

کامالا هریس، معاون جو بایدن،نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری در سخنانی گفت رئیس جمهور آمریکا می دانست که ویروس کرونا کشنده تر از آنفلوانزا است و اکنون، 190 هزار آمریکایی کشته شده اند.

کامالا هریس در حساب توئیتری خود نوشت: ترامپ در ماه فوریه می دانست، او می دانست که ویروس کووید 19 از طریق هوا منتقل می شود. او می دانست که این ویروس کشنده تر از آنفلوانزا است. او می دانست که این ویروس فقط برای افراد مسن و آسیب پذیر خطرناک نیست. او عمداً همه گیری را کوچک جلوه داد و اکنون، 190 هزار آمریکایی کشته شده اند.

روز گذشته خبرگزاری رویترز گفت با افزایش شمار قربانیان ناشی از کرونا، آمار مرگ و میر های ناشی از این بیماری در آمریکا در روز چهارشنبه به 190 هزار نفر نزدیک شده است. این در حالی است که موارد جدید ابتلا به کرونا در میانه غربی آمریکا مانند ایالت های آیوا و داکوتای جنوبی رو به افزایش بوده و نشانگر آن است که این مناطق در حال تبدیل شدن به مناطق قرمز هستند.

بر اساس گزارش رویترز، ایالت آیوا یکی از بالاترین موارد ابتلا را در آمریکا داراست؛ بطوری که 15 درصد از آزمایش های اجرا شده کرونا در هفته گذشته مثبت اعلام شدند. همچنین بر اساس تحلیل های رویترز، میانگین آزمایش های مثبت در ایالت داکوتای جنوبی به 19 درصد می رسد و در داکوتای شمالی نیز این عدد به 18 می رسد.

گفتنی است تا کنون بیش از 28 میلیون نفر در سرتاسر جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از 900 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.، باشگاه وبلاگ مستند

منبع: ایران آنلاین

به "کامالا هریس: ترامپ از قصد کرونا را کوچک جلوه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامالا هریس: ترامپ از قصد کرونا را کوچک جلوه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید