خبرنگاران شکست خانگی برایتون مقابل چلسی، حضور کوتاه مدت جهانبخش

به گزارش وبلاگ مستند، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال برایتون در دیدار خانگی مقابل چلسی با حساب سه بر یک مغلوب گردید. علیرضا جهانبخش از دقیقه 79 وارد میدان شد.

خبرنگاران شکست خانگی برایتون مقابل چلسی، حضور کوتاه مدت جهانبخش

دوشنبه شب از هفته نخست لیگ برتر جزیره، برایتون از تیم مدعی چلسی پذیرایی کرد که این بازی با پیروزی سه بر یک میهمان همراه شد.

علیرضا جهانبخش وینگر ایرانی تیم برایتون در این دیدار نیمکت نشین بود و در دقیقه 79 به جای آلزات وارد میدان شد. جهانبخش در مدت کوتاه حضورش در میدان، چند توپ را به سادگی از دست داد.

در دقیقه 23 تیمو ورنر مهاجم آلمانی و تازه وارد چلسی با خطای دروازه بان میزبانی سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

جورجینیو پشت توپ ایستاد و به راحتی گل نخست این دیدار را به نام خود ثبت کرد.

چلسی در این دیدار با حرکات تیمو ورنر و کای هاورتز حملات زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کرد. این چند بازیکن جدید خود از جمله حکیم زیاش و تیاگو سیلوا را هم در اختیار نداشت.

برایتون نیمه دوم را خوب شروع کرد و در دقیقه 55 شوت از پشت محوطه جریمه لئوناردو تروسارد با واکنش ضعیف کپا دروازه بان چلسی همراه شد تا کار به تساوی یک بر یک بکشد.

بلافاصله پس از آن ریس جیمز دفاع جناح راست چلسی با شوتی غیرقابل مهار گل دوم تیمش را به ارمغان آورد تا میهمان بار دیگر از حریف پیشی بگیرد.

در دقیقه 66 ضربه آرام کورت زوما مدافع پیش تاخته چلسی با برخورد به بازیکن برایتون تغییر جهت داد و به شکل عجیبی درون دروازه میزبان جای گرفت تا خیال تیم تحت هدایت فرانک لمپارد از کسب پیروزی راحت شود.

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی شروع خوبی در فصل جدید لیگ برتر جزیره داشته باشد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شکست خانگی برایتون مقابل چلسی، حضور کوتاه مدت جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست خانگی برایتون مقابل چلسی، حضور کوتاه مدت جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید