فریادهای ناگهانی ستاره ملی پوش در جام جهانی؛ حذف شدیم، حذف شدیم!

به گزارش وبلاگ مستند، بازیکنان اسپانیا در نیمه دوم ملاقات دیشب شان مقابل ژاپن ابتدا با فریادهای گاوی بود که متوجه شدند با توجه به نتیجه همزمان ملاقات آلمان و کاستاریکا اگر نتایج پابرجا بماند از گروه شان حذف می شوند.

فریادهای ناگهانی ستاره ملی پوش در جام جهانی؛ حذف شدیم، حذف شدیم!

به گزارش وبلاگ مستند، بازیکنان تیم ملی اسپانیا دیشب در جریان دیدارشان مقابل ژاپن لحظات سخت و پرتنشی را سپری کردند چرا که در نیمه دوم این مسابقه برای چندین دقیقه در بازی آنها با ژاپن و در بازی همزمان آلمان و کاستاریکا نتایجی رقم خورده بود که با توجه به آنها اسپانیا از دور رقابتها حذف می شد.

اسپانیا در نیمه اول به لطف گل آلوارو موراتا با رجحان 1-0 به کار خود انتها داد و به رختکن رفت. با توجه به اینکه در بازی آلمان و کاستاریکا هم نیمه اول با رجحان 1-0 آلمانی ها به انتها رسیده بود خیال اسپانیا تا حد زیادی راحت بود و آنها با این نتایج صعود می کردند. برای اینکه شرایط تغییر کند بازیکنان لاروخا گمان می کردند تنها اتفاق ممکن این است که آلمان چهار گل دیگر به کاستاریکا بزند. اسپانیایی ها بعید می دانستند این اتفاق در نیمه دوم بازی دیگر گروه رخ بدهد.

اما با آغاز نیمه دوم تنها در عرض 24 دقیقه در هر دو بازی اتفاقاتی شگفت انگیز رخ داد که اسپانیا را تا لبه حذف شدن پیش برد. ژاپنی ها در این بازه زمانی دو گل وارد دروازه اسپانیا کردند و در بازی دیگر هم کاستاریکا دو بار دروازه آلمان را باز کرد. حالا با این نتایج ژاپن و کاستاریکا صعود می کردند و آلمان و اسپانیا حذف می شدند.

اولین کسی که متوجه این شرایط شد و با فریادهایش ماجرا را به اطلاع دیگر بازیکنان اسپانیا رساند، گاوی، ستاره جوان بارسلونا بود. بر اساس گزارش ها گاوی ناگهان با چهره برافروخته آغاز به فریاد زدن نموده و می گوید: حذف شدیم، حذف شدیم. بعد از آن است که چند نفر دیگر مثل اریک گارسیا، کوکه و آسپیلی کوئتا از شرایط آگاه شده و آغاز به هشدار دادن به بازیکنان لاروخا می نمایند.

بعد از فریادهای گاوی است که بازیکنان اسپانیا با اسکوربورد استادیوم نگاه می نمایند که نتیجه بازی همزمان آلمان روی آن درج شده است. ناگهان اضطراب اردوی لاروخا را در می نوردد. اسپانیایی ها برای رهایی از این شرایط تنها به یک گل احتیاج داشتند ولی سنگربان ژاپن مثل صخره در مقابل آنها مقاومت می کرد و اگر درخشش آلمان ها در دقایق بعدی و به ثمر رساندن سه گل مقابل کاستاریکا نبود اسپانیا از مرحله گروهی حذف شده بود.

  • همسرم را متقاعد کنید تا سرمربی این تیم ملی شوم | به برخی از کشور ها هیچ وقت نمی روم

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "فریادهای ناگهانی ستاره ملی پوش در جام جهانی؛ حذف شدیم، حذف شدیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریادهای ناگهانی ستاره ملی پوش در جام جهانی؛ حذف شدیم، حذف شدیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید