شرح درباره کارت سوخت آزاد پمپ بنزین ها

به گزارش وبلاگ مستند، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر لزوم ساماندهی وضع کارت های سوخت آزاد موجود در جایگاه ها گفت: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در مجاری عرضه، بهبود نظام توزیع سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی برای دریافت سوخت است.

شرح درباره کارت سوخت آزاد پمپ بنزین ها

علی اکبر نژادعلی در نشست هماهنگی با مدیران منطقه ها سی وهفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، بیان نمود:

  • کارت سوخت آزاد اضطراری در همه جایگاه ها موجود است و مردم می توانند بدون کمترین مسئله ای سوخت مورد احتیاج خود را دریافت نمایند، اما توصیه می گردد که هموطنان با استفاده از کارت شخصی خود، این شرکت را در فرهنگ سازی استفاده از کارت های شخصی سوخت به منظور بهبود نظام توزیع بنزین کمک نمایند.
  • باوجود مسائل موجود برای تأمین کارت های خام با کوشش های اجرا شده در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران همه درخواست های صدور کارت سوخت المثنی و خودرو های نوشماره تا اسفندماه فراوری و تحویل پست شده است که براساس اطلاع واصله بیش از 95 درصد آن ها تحویل مردم شده و مابقی در باجه معطله پست است که از شرکت پست خواسته شده که یک مرتبه دیگر به آدرس مالکان ارسال گردد.
  • هموطنانی که هنوز کارت سوخت شخصی خود را دریافت نکرده اند، می توانند به وسیله سامانه پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به شماره 09627 از تازه ترین وضع کارت سوخت خود آگاه شوند.
  • بیش از 95 درصد مردم هم اکنون کارت سوخت شخصی دارند، استفاده از این کارت باید در اولویت قرار بگیرد، اما کارت آزاد اضطراری نیز برای موارد ضروری در جایگاه ها موجود است تا افرادی که کارت شخصی به همراه ندارند یا کارت سوخت شخصی آن ها مفقود شده یا سهمیه آن ها به اتمام رسیده است، از این کارت ها استفاده نمایند.
  • کارت سوخت آزاد جایگاه داران بسته به فروش و مراجعه خودرو به جایگاه های عرضه سوخت در اختیار مالکان قرار گرفته است و هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد و هدف تنها ساماندهی شرایط توزیع سوخت در مجاری عرضه کشور است.
منبع: فرارو

به "شرح درباره کارت سوخت آزاد پمپ بنزین ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح درباره کارت سوخت آزاد پمپ بنزین ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید