تشکیل پرونده برای مدیرعامل باشگاه مس سونگون در کمیته اخلاق

به گزارش وبلاگ مستند، هفته گذشته بود که حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون در مصاحبه با خبرنگاران، از صدور حکم کمیته استیناف در پرونده محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن سابق تیم مس گلایه کرد و گفت: پرونده سنگ سفیدی مسائلی دارد و آنجا زد و بندهایی صورت گرفته است.

تشکیل پرونده برای مدیرعامل باشگاه مس سونگون در کمیته اخلاق

نجفی مدعی شد سنگ سفیدی قصد داشته به ایتالیا پناهنده گردد و بنابراین باشگاه مس نباید قرارداد این بازیکن را به صورت کامل پرداخت کند در حالی که کمیته استیناف رای را به سود سنگ سفیدی صادر نموده بود.

مدیرعامل باشگاه مس که عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال هم هست از کمیته استیناف خواسته بود در رای خود بازنگری کند و مدارک را به صورت کامل مورد آنالیز قرار دهد.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مصاحبه با وبلاگ مستند، در واکنش به این اظهارات نجفی گفت: ایشان حرف هایی زده از جمله زد و بند که قشنگ نیست و آثار حقوقی دارد. اگر کسی حتی از روی عصبانیت صحبت هایی را مطرح کند، باید تبعات حرفهایش را بپذیرد.

صالحی تاکید نمود: من با آقای فغانپور مسئول کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال صحبت کردم و گفتم ضروری است گزارشی راجع به این اظهارنظرهای نجفی به کمیته اخلاق داده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تشکیل پرونده برای مدیرعامل باشگاه مس سونگون در کمیته اخلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل پرونده برای مدیرعامل باشگاه مس سونگون در کمیته اخلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید