تردید مجیدی برای استفاده از دو بازیکن، آمانوف فیکس می شود یا زبیر؟

به گزارش وبلاگ مستند، به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت 17:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می فرایند که این بازی از حساسیت های بسیار بالایی برخوردار است.

تردید مجیدی برای استفاده از دو بازیکن، آمانوف فیکس می شود یا زبیر؟

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در حالی تیمش را برای این بازی آماده می کند که بازیکن محروم و مصدوم در ترکیب آبی پوشان نیست تا مجیدی امکان استفاده از تمام بازیکنانش را در این بازی داشته باشد.

یکی از دغدغه های مجیدی برای انتخاب ترکیب اصلی اش با حضور تمام بازیکنان شاید انتخاب زوج مهدی مهدی پور در مرکز خط میانی تیمش باشد.

سرمربی آبی پوشان به احتمال فراوان از 3 هافبک میانی و 2 وینگر چپ و راست در ترکیب تیمش استفاده می کند که تکلیف 4 بازیکن از این 5 نفر تعیین است.

بعید است سرمربی آبی پوشان از نفراتی به جز حردانی و سلمانی در پست وینگرهای چپ و راست استفاده کند و حضور امیرحسین حسین زاده و مهدی مهدی پور نیز در ترکیب اصلی کاملاً قابل پیش بینی است. تنها دغدغه سرمربی آبی پوشان در خط میانی می تواند انتخاب یکی از بین زبیر نیک نفس و عزیز بک آمانوف برای بازی کردن کنار مهدی مهدی پور باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تردید مجیدی برای استفاده از دو بازیکن، آمانوف فیکس می شود یا زبیر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید مجیدی برای استفاده از دو بازیکن، آمانوف فیکس می شود یا زبیر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید