تور اروپا ارزان: تور ارزان اروپا: تایید یک دارو برای پیشگیری از کرونا در اروپا

به گزارش وبلاگ مستند، آژانس دارو های اروپا (EMA) استفاده از داروی آنتی بادی آسترازنکا برای پیشگیری از عفونت کرونا را توصیه کرد.

تور اروپا ارزان: تور ارزان اروپا: تایید یک دارو برای پیشگیری از کرونا در اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ مستند، داروی آسترازنکا با نام تجاری ایو وشلد (Evusheld) در مطالعات بالینی خطر ابتلا به کرونای علامت دار را تا 77 درصد کاهش داد و حفاظت آن نیز دستکم تا 6 ماه ادامه یافت.

به گزارش رویترز، آژانس دارو های اروپا گفته، این دارو باید در بزرگسالان و نوجوانان 12 سال به بالا که در معرض ویروس کرونا قرار نگرفته اند، استفاده گردد.

این توصیه در زمانی ارائه می گردد که اروپا با افزایش موارد کرونا و رکود در واکسیناسیون بزرگسالان روبرو شده است.

داروی کرونای آسترازنکا می تواند برای پیشگیری از عفونت در افرادی که به علت ضعیف شدید سیستم ایمنی به واکسن ها پاسخ نمی دهد، مورد استفاده قرار بگیرد و از این طریق بار پاندمی را بر سیستم های بهداشت و درمان کاهش دهد.

آسترازنکا اخیرا به استناد نتایج یک مطالعه آزمایشگاهی مستقل گفت فعالیت خنثی سازی داروی Evusheld علیه واریانت های اُمیکرون شامل زیرواریانت بسیار مسری تر BA.2 حفظ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تور اروپا ارزان: تور ارزان اروپا: تایید یک دارو برای پیشگیری از کرونا در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: تور ارزان اروپا: تایید یک دارو برای پیشگیری از کرونا در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید