استقلال در یک قدمی انفجار بمب جابجایی

به گزارش وبلاگ مستند، محمد محبی که دو فصل دیگر با تیم سانتاکلارا قرارداد دارد در تمرینات و بازی های محبت آمیز اخیر این تیم درخشان ظاهر شد. او در مصاف با ریوآوه زننده یکی از گل های تیمش بود و در تورنمنتی که منجر به قهرمانی تیمش شد در بازی پایانی پاس گل داد، اما به نظر می رسد او باید راه بازگشت به تیم آبی را پیش گیرد به این خاطر که باشگاه سانتاکلارا جانشین او را معرفی کرد.

استقلال در یک قدمی انفجار بمب جابجایی

بر اساس اعلام سایت باشگاه سانتاکلارا وینگری که قرار است در فصل نو بازی ها به جای محمد محبی در ترکیب تیم سانتاکلارا بازی کند یک وینگر 25 ساله پرتغالی است که در هر دو سمت بازی می نماید. او متولد لیسبون است و فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی تیم سی دی مافرا بشمار می رفت. او در 24 بازی برای این تیم 5 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. این بازیکن البته در تعطیلات ژانویه راهی اسلواکی شد و برای تیم FC DAC بازی کرد، اما حالا در بازگشت به پرتغال وارد فهرست سانتاکلارا شد و باشگاه به صورت رسمی به او خوش آمد گفت. این خرید بدین معنی است که باشگاه سانتاکلارا با جدایی محمد محبی موافقت نموده است و این بازیکن در روز های آینده به تیم آبی ملحق خواهد شد.

محمد محبی دو فصل دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد و به نظر می رسد حضور او در تیم آبی به مدت یک فصل و به عنوان بازیکن قرضی است. یکی از انگیزه های بازگشت این بازیکن جوان و البته سختکوش به تیم استقلال قرار گرفتن دوباره در فهرست تیم ملی در ماه های منتهی به جام جهانی است. در این صورت او می تواند درفصل آینده بازگشت قوی تری به ترکیب تیم سانتاکلارا و لیگ برتر پرتغال داشته باشد. ساپینتو شناخت خوبی از این بازیکن دارد و از روز ابتدایی حضور در راس کادر فنی تیم استقلال روی جذب این بازیکن اصرار زیادی داشت. به نظر می رسد حالا این مربی پرتغالی به خواسته خود نزدیک شده است و ممکن است در روز های پایانی هفته جاری استقلال این خرید بزرگ را معرفی کند.

همشهری

منبع: فرارو

به "استقلال در یک قدمی انفجار بمب جابجایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در یک قدمی انفجار بمب جابجایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید