7 استایل مجذوب کننده و شیک با شلوار لگ که به کارتان خواهند آمد

به گزارش وبلاگ مستند، احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که به کمد لباس هایتان نگاه کنید و لباس ها تکراری به نظر برسند. شاید علت اصلی ترند شدن شلوار لگ همین باشد؛ استایلی متنوع و مجذوب کننده! شلوارهای لگ یک انتخاب عالی برای زمانی هستند که دوست دارید ظاهری شیک و نو داشته باشید.

7 استایل مجذوب کننده و شیک با شلوار لگ که به کارتان خواهند آمد

جالب است بدانید که شلوارهای لگ از سالیان خیلی قدیم و ابتدا به وسیله مردان اسکاتلندی به اسم نوعی شلوار گرم کن استفاده می شد. از سال 1960 به بعد، لگ ها به تدریج وارد عرصه مد و فشن شدند و بیشتر مورد علاقه خانم ها، به خصوص رقصندگان قرار گرفتند. در سال های بعد، شلوارهای استرچ از الیافی مصنوعی به نام لاکرا (Lycra) ساخته شد که باعث ایجاد اشتیاق در مردم برای پوشیدن آن ها در خیابان ها شد.

شاید فکر کنید که شلوارهای استرچ فقط مناسب ورزش کردن هستند؛ اما امروزه لگ ها و شلوارهای استرچ در جنس ها و رنگ های زیاد و متنوعی موجود هستند که هم برای ورزش کردن و هم برای استایل های خیابانی مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه این مقاله با مجله وبلاگ مستند همراه باشید تا با 7 استایل مجذوب کننده که می توانید با شلوار لگ داشته باشید، آشنا شوید.

برای پوشیدن شلوارهای لگ چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

شاید برایتان کمی عجیب باشد که شلوارهای لگ را برای استایل های خیابانی بپوشید؛ اما با در نظر گرفتن و رعایت چند نکته ساده می توانید استایلی شیک و مجذوب کننده با لگ داشته باشید. در ادامه به آنالیز چند مورد خواهیم پرداخت.

  • فصل را در نظر بگیرید؛ شلوارهای لگ به طور کلی مناسب فصل های پاییز و زمستان هستند و با کت، سویشرت، بوت و… ترکیب مجذوب کنندهی ایجاد خواهد نمود.
  • تعادل ایجاد کنید؛ شلوارهای لگ فرم بدنی شما را به خوبی نشان می دهند. در نتیجه سعی کنید از آیتم ها و اکسسوری هایی بهره ببرید که فرم بدن و استایل بدنی شما را به خوبی نشان دهد.
  • شلوارهای لگ طرح دار را هم در نظر بگیرید؛ اگر دوست دارید استایل شما خیره کننده و متفاوت باشد، از شلوارهای لگ طرح دار بهره ببرید. اما سعی کنید که تیشرت یا لباسی که با آن می پوشید ساده و خنثی باشد تا بیش از مقدار جلب توجه نکند.
  • اگر پلاس سایز هستید (سایز عظیم و بالاتر از 46)، سعی کنید در انتخاب تان توجه بیشتری داشته باشید؛ انتخاب جنس و سایز درست از مهم ترین نکات است. بعلاوه بهتر است که شلوارهای فاق بلند را انتخاب کنید تا فرم بدنی شما را متعادل تر نشان دهد.

1. شلوار لگ و کتانی

یک شلوار لگ مشکی قطعا آیتمی ضروری در کمد لباس شما خواهد بود که از آن برای استایل های متفاوت و بسیار مجذوب کنندهی می توانید بهره ببرید. ساده ترین راه برای پوشیدن آن، ست کردن یک جفت کتانی مشکی است. امروزه ست کردن شلوار لگ و کتانی هم رنگ با آن شیک به نظر می رسد. البته کتانی سفید هم گزینه خوبی برای استایل اسپرت و کژوال خواهد بود.

2. شلوار لگ و نیم بوت

یکی از مجذوب کننده ترین انتخاب های شما برای پوشیدن شلوار لگ، ست کردن آن با یک جفت نیم بوت است. برای این کار، انتخاب هر دو آیتم با رنگ مشکی، استایل شما را شیک تر و خیره کننده تر خواهد نمود. بعلاوه می توانید از جنس های متضاد بهره ببرید تا درخشش استایلتان را بیشتر به نمایش بگذارید.

  • 8 ترند کفش زنانه برای تابستان 2021

3. یک ژاکت اورسایز

ست کردن شلوار استرچ و یک کت یا ژاکت چرمی یا جین، درخشندگی استایل شما را دو برابر خواهد نمود. یک تیشرت ساده یا با رنگ خنثی بپوشید و بعد از کتتان برای هایلایت کردن و افزودن مجذوب کنندهیت به استایلتان بهره ببرید.

4. هودی یا سویشرت

ست کردن یک هودی یا سویشرت با شلوار لگ، حس و حالی کژوال و راحت را به شما خواهد داد. این گزینه یک انتخاب بسیار عالی برای زمانی خواهد بود که برای قدم زدن به بیرون می خواهید بروید و یا در خانه با دوستانتان یک دورهمی ساده گرفته اید.

5. تونیک

یک بلوز تونیک رنگی، گزینه بسیار خوبی برای ست کردن با شلوار لگ خواهد بود. برای این استایل دست شما در انتخاب تان بسیار باز خواهد بود. برای به نمایش گذاشتن شلوارتان می توانید از یک تونیک با رنگ خنثی بهره ببرید و یا می توانید از شلوارهای استرچ طرح دار یا براق با رنگ های مختلف برای استایلی با روحیه ی شاد و تابستانی بهره ببرید.

6. کت با رنگ روشن

ست کردن لگ با یک ژاکت چرمی یا جین استایل شما را کژوال و اسپرت تر نشان می دهد؛ اما اگر دوست دارید استایلی رسمی تر داشته باشید، می توانید از یک کت با رنگ روشن بهره ببرید. در این استایل می توانید از روش مونوکروم هم یاری بگیرید. انتخاب لگ و کت همرنگ ظاهری شیک و مناسب برای محل کار به شما خواهد داد.

7. بلوز و شلوار لگ

اگر دوست دارید که از شلوارهای لگ در یک استایل شیک و رسمی هم بهره ببرید، آن ها را با یک بلوز مجلسی و یا یک نیم تنه ست کنید. این ترکیب به شما این امکان را می دهد تا حتی یک جفت کفش پاشنه بلند هم بپوشید.

شلوارهای لگ و نیم تنه یک انتخاب بسیار عالی برای خانم های قد بلند و لاغر است. اگر دوست داشته باشید می توانید یک ژاکت جین را هم به استایلتان اضافه کنید.

حرف آخر

شلوارهای لگ برای استایل های نو و متنوع به یاری شما خواهند آمد. از امتحان کردن آیتم های نو هراس نداشته باشید. اگر هوا بسیار سرد باشد، لگ ها را می توانید زیر شلوارتان برای گرم شدن بپوشید. از شلوارهای لگ ساده می توانید برای استایل های خیابانی بهره ببرید؛ و بعلاوه می توانید برای کژوال تر کردن استایلتان و یا هنگام ورزش از شلوارهای لگ طرح دار بهره ببرید.

منبع: Fashioninsta, Thebudgetfashioninsta

منبع: دیجی استایل

به "7 استایل مجذوب کننده و شیک با شلوار لگ که به کارتان خواهند آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 استایل مجذوب کننده و شیک با شلوار لگ که به کارتان خواهند آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید